Peugeot Rifter: Aktywnie i nietanio

W salonach Peugeota pojawi się nowa, osobowa wersja kombivana. Nowy pomysł z nową nazwą.

Publikacja: 11.07.2018 07:40

Peugeot Rifter: Aktywnie i nietanio

Foto: moto.rp.pl

Oto nowy Peugeot Rifter. Auto, które ma stać się środkiem transportu dla ludzi aktywnych. Francuzi opublikowali jego ceny w Polsce. Do wyboru będą trzy wersje wyposażenia: Active, Allure i topowa GT Line. Już samo to świadczy o nieużytkowym czy też roboczym charakterze tego auta. Peugeot Rifter oferuje dwie długości nadwozia: standardowa ma 4,4 metrową karoserię, a Long 4,75 metra. Ta druga oferowana jest zarówno w wersji 5-, jak i 7-osobowej.

""

Peugeot Rifter – coś pomiędzy kombi a SUV-em

Foto: moto.rp.pl

Podstawowa wersja wyposażona jest w 3-cylindrowy silnik benzynowy PureTech o mocy 110 KM i pojemności 1,2 litra. Cena Riftera z taką jednostką napędową z pakietem wyposażenia Active wynosi 74 800 PLN (Allure 82 100zł, GT Line 92 400 zł). Wersja Long, w każdym pakiecie wyposażenia kosztuje dodatkowe 4000 zł. Podstawowy diesel BlueHDi ma 1,5 litra pojemności i moc 75 KM. Ten model jako jedyny nie jest oferowany z dłuższą karoserią. Tu ceny rozpoczynają się od 77 600 złotych. W ofercie pojawią się jeszcze dwa mocniejsze diesle o mocy 100 KM (od 82 900 zł) i 130 KM (od 89 700 zł).

""

Foto: moto.rp.pl

Peugeot Rifter ma być szpagatem pomiędzy kombi, a modelami SUV. Jest droższy od Partnera, bo jego cena rozpoczynała się od 61 100 zł. Jeśli chodzi o konkurencję to Rifterowi najbliżej do Citroena Berlingo. Za najtańszego (1,2 PureTech 110 KM0 zapłacić trzeba 61 900 zł, a za diesla (75 KM) 64 700 zł. O wiele bardziej uboga Dacia Dokker Stepway startuje z ceną 51 600 zł. Ford Tourneo Connect z podstawowym dieslem (75 KM) to wydatek co najmniej 76 199 zł.

Oto nowy Peugeot Rifter. Auto, które ma stać się środkiem transportu dla ludzi aktywnych. Francuzi opublikowali jego ceny w Polsce. Do wyboru będą trzy wersje wyposażenia: Active, Allure i topowa GT Line. Już samo to świadczy o nieużytkowym czy też roboczym charakterze tego auta. Peugeot Rifter oferuje dwie długości nadwozia: standardowa ma 4,4 metrową karoserię, a Long 4,75 metra. Ta druga oferowana jest zarówno w wersji 5-, jak i 7-osobowej.

Podstawowa wersja wyposażona jest w 3-cylindrowy silnik benzynowy PureTech o mocy 110 KM i pojemności 1,2 litra. Cena Riftera z taką jednostką napędową z pakietem wyposażenia Active wynosi 74 800 PLN (Allure 82 100zł, GT Line 92 400 zł). Wersja Long, w każdym pakiecie wyposażenia kosztuje dodatkowe 4000 zł. Podstawowy diesel BlueHDi ma 1,5 litra pojemności i moc 75 KM. Ten model jako jedyny nie jest oferowany z dłuższą karoserią. Tu ceny rozpoczynają się od 77 600 złotych. W ofercie pojawią się jeszcze dwa mocniejsze diesle o mocy 100 KM (od 82 900 zł) i 130 KM (od 89 700 zł).

Parking
Mazda CX-5 – wszystko, co dobre, ma swój koniec
Materiał Promocyjny
Ukryj auto, odzyskaj spokój i przestrzeń
Parking
Międzynarodowy dzień dbania o samochód
Parking
Opel Roks-e: Tylko do miasta
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Parking
Nowa Kia Sportage zaprojektowana specjalnie dla Europy