Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.09.2025 04:48 Publikacja: 11.10.2021 05:32
Foto: BMW
LG Energy Solutions, SK On i Samsung SDI są w gronie 6 największych producentów baterii do e-aut, ich wyroby stanowią jedną trzecią rynku. Dostarczają je Tesli, Grupy Volkswagena, Fordowi. Klienci żądają coraz więcej, ale producenci tych podzespołów nie mogą znaleźć pracowników, których trzeba dodatkowo przeszkolić w zakresie nowych technologii, np. do prac nad bateriami półprzewodnikowymi. - Widzimy ogromny wzrost popytu na baterie, a nam brakuje uzdolnionych ludzi. Trzeba ich również szukać w innych krajach - mówi Reuterowi przedstawiciel LG. Podobnego zdania są pozostałe dwie koreańskie firmy. W Korei doszło do sporu LGES z SK Innovation, właścicielem SK On, o kradzież technologii, tajemnic handlowych i podkupowanie pracowników. Zła atmosfera trwała 2 lata do kwietnia, gdy konglomeraty doszły do porozumienia.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Po podpisaniu umowy z Bankiem Ochrony Środowiska (BOŚ), uruchomiony został nabór dla firm leasingowych zainteres...
Daimler Truck rozpocznie w tym tygodniu w swojej fabryce w niemieckim Wörth (Nadrenia-Palatynat) produkcję swoje...
Niemiecka firma Bosch zaprezentowała kabel do ładowania elektrycznych aut, który zastąpi domowe wallboxy.
IBRM Samar opierając się na danych z Centralnej Ewidencji Pojazdów podał, że na koniec lutego 2021 roku, liczba...
Ram wycofuje się z planów wprowadzenia na rynek w pełni elektrycznego pickupa 1500 REV. Marka należąca do Stella...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas