W roku 2020 powiększona zostanie gama motocykli Harley-Davidson. Pojawią się nowe modele, nowe technologie oraz nowe opcje.

Nowością będzie Low Rider S, który ma wnieść agresywny styl i osiągi do gamy modeli Harley-Davidson, elektryczny model LiveWire oraz CVO Tri Glide – model motocykla trójkołowego. Pojawi się także usługa H-D Connect – oferowana w ramach abonamentu łączność z motocyklem poprzez aplikację na smartfony dla wybranych modeli Harley-Davidson, a także Reflex Defensive Rider Systems (RDRS) – zbiór technologii wspomagający kierowcę podczas jazdy zawierający m.in. systemy kontroli trakcji oraz zaawansowany system ABS.

Harley Davidson Road Glide Limited.

Motocykl LiveWire to całkowicie nowy model z napędem w pełni elektrycznym. Napędzany elektrycznym silnikiem H-D Revelation zapewnia możliwość szybkiego przyspieszania natychmiast po obróceniu manetki, bez konieczności używania sprzęgła i zmiany biegów. Średni zasięg wynosi 158 km. LiveWire to pierwszy model elektryczny Harlea-Davidsona, który chce uzyskać pozycję lidera elektryfikacji motocykli.

Harley Davidson LiveWire.

Projektanci nowego motocykla Low Rider S postawili przede wszystkim na moc, prowadzenie oraz swobodę jazdy, w połączeniu z tradycyjnym charakterem Harleya-Davidsona. Model bazuje na ramie Softail. Za napęd odpowiada silnik Milwaukee-Eight 114. Elementy stylistyczne nawiązujące do stylu custom – obejmują podwyższoną kierownicę, mini owiewkę, jednoosobowe siedzenie oraz czarne elementy wykończenia.

Harley Davidson LiveWire.

Harley Davidson Connect to oparta na subskrypcji usługa, która zdalnie łączy się z motocyklem przy pomocy aplikacji Harley-Davidson na smartfona. Usługa umożliwia właścicielom przeglądanie najważniejszych informacji o stanie pojazdu oraz zapewnia możliwość monitorowania bezpieczeństwa motocykla, w tym powiadomienia o poruszeniu maszyny czy funkcja śledzenia w przypadku kradzieży.

Harley Davidson Low Rider S.

Reflex Defensive Rider Systems (RDRS) to zestaw najnowszych technologii zaprojektowanych, aby dostosować osiągi motocykla do dostępnej przyczepności podczas przyspieszania, zwalniania i hamowania, wykorzystując najnowsze elektroniczne układy sterowania hamulcami oraz technologię układu napędowego. RDRS jest standardowym wyposażeniem w modelach 2020: LiveWire, CVO, Trike i Touring (z wyłączeniem modeli Road King oraz Electra Glide Standard).

Harley Davidson CVO Tri Glide.

Nowy trójkołowiec CVO Tri Glide stworzony jest najbardziej wymagających klientów. Ten model jako jedyny napędzany jest jednostką Milwaukee-Eight 117, silnikiem o największej pojemności (1923 cm3) i mocy produkowanym przez firmę Harley-Davidson.

ZOBACZ TAKŻE: Harley-Davidson Fat Boy jako zestaw Lego

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Problemy finansowe Astona Martina. James Bond nie pomoże

W pierwszej połowie roku Aston Martin sprzedał więcej samochodów, ale mimo to firma przyniosła ...

Renault City K-ZE: Elektryczny SUV dla Chin za 8000 euro

Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu w 2018 roku Renault ogłosiło zbudowanie niedrogiego auta elektryczny ...

Porche Taycan

Porsche Taycan: Pierwsze elektryczne Porsche. Projekt za pół miliarda euro.

Porsche niebawem wprowadzi do sprzedaży pierwszy elektryczny model w swojej historii. Taycan oznaczał ogromne ...

Rekord sprzedaży Volvo w Polsce: diesle wciąż mocne

To był najlepszy rok w historii firmy Volvo Car Poland, która działa na polskim ...

Prezes Opla zrezygnował

Prezes Opla, Karl-Thomas Neumann zrezygnował ze stanowiska. Pozostanie na nim do momentu sprzedaży niemieckiej ...

Brexit zabija produkcję samochodów w Wielkiej Brytanii

Wielka niepewność ogarnia brytyjski sektor samochodowy. Strach przed twardym Brexitem utrudnia życie producentom. Stowarzyszenie ...