Nowa limuzyna o długości 5 metrów przejmuje jedynie dawną nazwę, nie będzie przypominać wersji europejskiej. Pierwsze zdjęcia auta, opracowanego przez ośrodek stylizacji w Paryżu we współpracy z biurem w Szanghaju zostaną opublikowane 25 kwietnia podczas salonu samochodowego w Pekinie.

Citroen ogłosił również zamiar uruchomienia produkcji pierwszego chińskiego samochodu elektrycznego , z bateriami litowo-jonowymi, zastosowanymi w kompaktowej limuzynie C-Elysee przeznaczonej na wschodzące rynki. Rzeczniczka marki nie chciała ujawnić nazwy dostawcy technologii napędu elektrycznego, stwierdziła jedynie, że jest to chiński partner.

PSA ma w 2019 r. uruchomić nowy program samochodów elektrycznych opracowanych we własnym zakresie. Obecnie współpracuje z Mitsubishi nad pojazdami wykorzystującym technologię litowo-jonową i z grupą Bollore nad modelem E-Mehari produkowanym w Rennes z wykorzystaniem technologii LMP.

Oba nowe samochody, które pojawią się w Chinach na rynku pod koniec 2016 i w 2017 r. będą powstawać w Wuhanie, gdzie Francuzi mają kilka fabryk wspólnie z chińskim partnerem Dongfengiem. Rzeczniczka Citroena wyjaśniła, że nie będą sprzedawane w Europie.

W ramach nowego planu strategicznego „Push to Pass” PSA zamierza wypuścić w ciągu najbliższych 6 lat 28 nowych samochodów w Europie i 25 w Chinach i Azji Płd-Wsch. Nowe modele będą tak projektowane, aby podobały się zmotoryzowanym klientom w kilku regionach świata jednocześnie. Nie będzie to dotyczyć C6 i kompaktu 4×4 C-XR zastrzeżonych dla Chin.