Wadę wykryto w systemie bezpieczeństwa niektórych samochodów. Uszkodzone były poduszki powietrzne, które nie chciały się otworzyć, oraz napinacze pasów bezpieczeństwa, które czasem zaciskały się niespodziewanie w trakcie jazdy albo nie napinały się w razie wypadku – czytamy w The Wall Street Journal.
Do warsztatów wzywani są właściciele pojazdów sprzedawanych w latach 2010-2014, w tym modeli: Chrysler Sebring, 200, Dodge Caliber, Avenger, Jeep Patriot oraz Compass SUV.
Rzecznik firmy oznajmił, że nie zostanie ujawniona informacja o tym, kto wyprodukował uszkodzone elementy do pojazdów.
To już druga poważna usterka wykryta w tym roku przez firmę, jednak pierwsza od dłuższego czasu, która objęła aż tak wiele pojazdów. Fiat Chrysler Automobiles pod koniec lipca wzywał również uszkodzone samochody ze względu na problemy z układem napędu. Do warsztatów wróciło wtedy ok. 410 tysięcy pojazdów. Tym razem ich liczba jest ponad cztery razy większa.