Akcja dotyczy 76 krajów świata i modeli wyprodukowanych w latach 2009-13, najwięcej w USA, bo 592 tys. sprzedanych aut i w Japonii – ok.107 tys. – podał rzecznik firmy matki.
Aktualizacja: 25.10.2025 14:53 Publikacja: 25.09.2016 16:10
Foto: materiały producenta
Akcja dotyczy 76 krajów świata i modeli wyprodukowanych w latach 2009-13, najwięcej w USA, bo 592 tys. sprzedanych aut i w Japonii – ok.107 tys. – podał rzecznik firmy matki.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: moto.rp.pl
Akcja dotyczy 76 krajów świata i modeli wyprodukowanych w latach 2009-13, najwięcej w USA, bo 592 tys. sprzedanych aut i w Japonii – ok.107 tys. – podał rzecznik firmy matki.
Fabryka Opla w Gliwicach, po decyzji PSA o ulokowaniu w Tychach produkcji francuskich silników chce pozyskać now...
Dlaczego działalność małych i średnich przedsiębiorstw ma znaczenie. Wpływ przejęć MŚP na lokalne społeczności.
Udziałowcy Tesli zatwierdzili program wynagradzania prezesa Elona Muska w wysokości nawet 2,6 mld dolarów w dowo...
Dyrekcja Skody zaproponowała podwyżkę zarobków o 8,3 proc. od kwietnia, ma nadzieję porozumieć się ze związkami...
Grupa PSA opublikowała plan dla Europy dotyczący lokalizacji produkcji silników i skrzyń biegów, aby dostosować...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Koncern PSA podjął decyzję w sprawie przyszłości fabryki Opla w Tychach.
Jak LegalTech i AI realnie zmieniają pracę prawnika – od automatyzacji dokumentów i analizy danych po obsługę klienta i przygotowanie do procesów sądowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas