Giulia i Stelvio na rok modelowy 2021 zostały odnowione. Model Stelvio zadebiutuje z nowym wariantem Veloce Ti oraz z bardziej wydajnymi silnikami, spełniającymi nową normę emisji spalin E6d. Oferta Stelvio MY21 została również wzbogacona o nowe 21 calowe felgi – do tej pory były dostępne o rozmiarze nie większym niż 20 cali. Nowe felgi oferowane są zarówno w kolorze srebrnym, jak i z oksydowanym wykończeniem, a także w specjalnej wersji zarezerwowanej wyłącznie dla wariantu Quadrifoglio.

CZYTAJ TAKŻE: Kierowcy teamu F1 Racing Orlen testowali nową Alfę Romeo

""

Alfa Romeo Stelvio Veloce Ti z rocznika 2021.

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

Skrót „Ti” w nazwie Alfa Romeo Stelvio Veloce Ti pochodzi od słów „Turismo Internazionale”, a „Veloce” to „szybki”. W standardzie auto oferuje wyposażenie oraz technologię nawiązującą do odmiany Quadrifoglio, z którą Veloce Ti dzieli wspólne elementy zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. Tylny zderzak ma specjalną dolną osłoną, nadkola są lakierowane w kolorze nadwozia, a aluminiowe łopatki do obsługi automatycznej skrzyni biegów są przytwierdzone do kolumny kierownicy. Stelvio Veloce Ti ma 21-calowe felgi aluminiowe, które debiutują właśnie w tej wersji, a następnie będą oferowane również w innych wariantach wyposażenia. Wnętrze nawiązuje do odmiany Quadrifoglio, ze sportowymi fotelami wykończonymi skórą i Alcantarą, czarną podsufitką oraz elementami z włókna węglowego. Na karoserii pojawiają się również ciemne akcenty: czarne obramowania szyb, grilla i lusterek oraz przyciemniane szyby i emblematy Stelvio, Q4, a także Veloce Ti.

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

Stelvio Veloce Ti dostępne jest z silnikiem benzynowym 2.0 turbo o mocy 280 KM lub turbodieslem 2.2 o mocy 210 KM – oba z 8-biegową przekładnią automatyczną i napędem na cztery koła Q4. Co ważne, 4-cylindrowe jednostki Stelvio Veloce TI zostały w całości wykonane z aluminium, a wał napędowy – z włókna węglowego. Giulia i Stelvio posiadają systemy autonomicznej jazdy ADAS 2 (Advanced Driver Assistance Systems) na drugim poziomie autonomicznej jazdy, co oznacza, że w określonych warunkach samochód przejmuje kontrolę nad przyspieszaniem, hamowaniem i kierowaniem.

CZYTAJ TAKŻE: Alfa Romeo Tonale: Tak wygląda drugi SUV Alfy

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl