Seat Tarraco FR PHEV: Pierwszy z sześciu

Seat rozszerza ofertę napędów modelu Tarraco o wariant hybrydowy typu plug-in. Auto pojawi się w sprzedaży w 2020 roku i będzie mogło przejechać 50 km na napędzie elektrycznym.

Publikacja: 29.08.2019 09:31

Seat Tarraco FR PHEV: Pierwszy z sześciu

Foto: moto.rp.pl

""

Seat Tarraco FR PHEV.

moto.rp.pl

Do 2021 roku Seat chce wprowadzić sześć modeli w pełni elektrycznych i hybrydowych plug-in. Startuje z Seatem Tarraco PHEV, który będzie dostępny od 2020 roku (dokładnie nie wiadomo, w którym okresie roku) i będzie można go połączyć tylko z poziomem wyposażenia FR.

""

moto.rp.pl

Pod maską dobrze znany 1,4-litrowy silnik TSI o mocy 150 KM połączony z silnikiem elektrycznym o mocy 115 KM. W sumie zestaw zapewnia 245 KM i 400 Nm maksymalnego momentu. Jako magazyn energii Tarraco wykorzystuje akumulator litowo-jonowy o mocy 13 kWh, który powinien zapewnić zasięg elektryczny o długości ponad 50 kilometrów. Kto wykorzysta całkowity potencjał układu napędowego ,przyspieszy do 100 km/h w czasie 7,4 sekundy i rozpędzi się do 217 km/h. Emisja CO2 zgodnie z WLTP wynosi 50 g/km. Czasy ładowania nie zostały jeszcze podane.

""

moto.rp.pl

Po raz pierwszy w nowym Seacie Tarraco FR PHEV pojawi się nowy system informacyjno-rozrywkowy z 9,2-calowym ekranem dotykowym. Z innych nowych funkcji warto wymienić elektrycznie regulowany fotel pasażera jak i miejsce kierowcy, które otrzymało funkcją pamięci.

ZOBACZ TAKŻE: Cupra Formentor: Seat rozwija submarkę

Produkcja Seat Tarraco FR PHEV rozpocznie się w 2020 roku. Aktualnie najtańszy model Tarraco (Style, 1,5 l 150 KM) kosztuje od 117 500 zł, a najdroższy model (Xcellence, 2,0 TDI 190 KM)  to koszt nie mniejszy niż 171 200 zł.

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

Do 2021 roku Seat chce wprowadzić sześć modeli w pełni elektrycznych i hybrydowych plug-in. Startuje z Seatem Tarraco PHEV, który będzie dostępny od 2020 roku (dokładnie nie wiadomo, w którym okresie roku) i będzie można go połączyć tylko z poziomem wyposażenia FR.

Pod maską dobrze znany 1,4-litrowy silnik TSI o mocy 150 KM połączony z silnikiem elektrycznym o mocy 115 KM. W sumie zestaw zapewnia 245 KM i 400 Nm maksymalnego momentu. Jako magazyn energii Tarraco wykorzystuje akumulator litowo-jonowy o mocy 13 kWh, który powinien zapewnić zasięg elektryczny o długości ponad 50 kilometrów. Kto wykorzysta całkowity potencjał układu napędowego ,przyspieszy do 100 km/h w czasie 7,4 sekundy i rozpędzi się do 217 km/h. Emisja CO2 zgodnie z WLTP wynosi 50 g/km. Czasy ładowania nie zostały jeszcze podane.

Parking
Mazda CX-5 – wszystko, co dobre, ma swój koniec
Materiał Promocyjny
Ukryj auto, odzyskaj spokój i przestrzeń
Parking
Międzynarodowy dzień dbania o samochód
Parking
Opel Roks-e: Tylko do miasta
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Parking
Nowa Kia Sportage zaprojektowana specjalnie dla Europy