Seat Tarraco FR PHEV.
Do 2021 roku Seat chce wprowadzić sześć modeli w pełni elektrycznych i hybrydowych plug-in. Startuje z Seatem Tarraco PHEV, który będzie dostępny od 2020 roku (dokładnie nie wiadomo, w którym okresie roku) i będzie można go połączyć tylko z poziomem wyposażenia FR.
Pod maską dobrze znany 1,4-litrowy silnik TSI o mocy 150 KM połączony z silnikiem elektrycznym o mocy 115 KM. W sumie zestaw zapewnia 245 KM i 400 Nm maksymalnego momentu. Jako magazyn energii Tarraco wykorzystuje akumulator litowo-jonowy o mocy 13 kWh, który powinien zapewnić zasięg elektryczny o długości ponad 50 kilometrów. Kto wykorzysta całkowity potencjał układu napędowego ,przyspieszy do 100 km/h w czasie 7,4 sekundy i rozpędzi się do 217 km/h. Emisja CO2 zgodnie z WLTP wynosi 50 g/km. Czasy ładowania nie zostały jeszcze podane.