Nowy Macan, nowe Turbo, nowy sześciocylindrowy silnik. Jednostka napędowa o pojemności 2,9 litra i mocy 440 KM oferuje o 10 procent więcej mocy w porównaniu do swojego poprzednika przy 20 procentach mniejszej pojemności skokowej (poprzednik miał 3,6 litra pojemności). Sinik nowością jest tylko w modelu Macan, bo ogólnie to znana jednostka z modeli Cayenne i Panamera. Do przenoszenia mocy Porsche wykorzystuje siedmiobiegową, dwusprzęgłową skrzynię biegów PDK.
Porsche Macan Turbo.
Sprint do 100 km/h ważącemu 1945 kg Macanowi z opcjonalnym pakietem Sport Chrono zajmuje 4,3 sekundy, a więc o trzy dziesiąte szybciej niż wcześniej. Bez pakietu trwa to nieco dłużej, bo 4,5 sekundy. Maksymalna prędkość wynosi 270 km/h (o 4 km/h szybciej od poprzednika). Podawane przez producenta średnie zużycie paliwa wynosi 9,8 litra. Nowy Macan Turbo standardowo jest wyposażony w system „Porsche Surface Coated Brake” (PSCB) jako część zoptymalizowanego zawieszenia. Na życzenie oferowane jest zawieszenie pneumatyczne z regulacją prześwitu, ze zoptymalizowanymi tłokami tocznymi i nową hydrauliką amortyzatorów, a także układ Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) i hamulce Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB).
ZOBACZ TAKŻE: Test | Porsche Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo: Klient idealny