""

Audi E-Tron 50 Quattro.

moto.rp.pl

Audi e-tron 50 Quattro posiada dwa elektryczne silniki, które są zamontowane przy przedniej i tylnej osi. Razem osiągają moc 230 kW i 540 Nm momentu obrotowego. To wystarczy żeby przyspieszyć od 0 do 100 km/h w 7,0 sekund (mocniejsza wersja e-tron 55 Quattro w 6,6 sekundy). Prędkość maksymalna wynosi 190 km/h (e-tron 55 Quattro – 200 km/h). Napęd wędruje na tylne koła, tylko w razie potrzeby dołączana jest przednią oś.

""

moto.rp.pl

Bateria e-trona 50 Quattro ma pojemność 71 kWh, co powinno zapewnić zasięg około 300 km (e-tron 55 Quattro – 95 kW, 417 km). W ładowarce o mocy 11 kW kierowca e-trona musi odczekać siedem godzin, zanim załaduje baterię do pełna. Przy szybkiej (120 kW) tylko 30 minut.

ZOBACZ TAKŻE: Następca Audi TT to crossover z napędem elektrycznym

""

moto.rp.pl

Audi e-tron 50 Quattro produkowany jest w Brukseli i będzie można go zamawiać od czwartego kwartału 2019 roku. Pierwsze dostawy do klientów zaplanowano na wiosnę 2020 roku. Jego cena w Niemczech będzie niższa niż 70 000 euro, czyli około 10 tysięcy euro mniej od mocniejszej wersji. Tym samym spełni w Niemczech wymogi tzw. premii środowiskowej. Dzięki temu kolejne 4000 euro zostanie potrącone z ceny zakupu, a to znacznie podwyższa szansę na rynkowy sukces tego modelu. Przynajmniej u naszych zachodnich sąsiadów. Polska cena póki co nie jest znana.

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

Audi e-tron.

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl