Nowy pomysł Forda na serwisowanie auta w czasach koronawirusa

Firmy motoryzacyjne wychodzą na rynek z nowymi pomysłami. Ford wprowadza nowe bezpłatne usługi mające na celu zapobieganie rozprzestrzeniania się SARS-19.

Publikacja: 25.03.2020 09:22

Nowy pomysł Forda na serwisowanie auta w czasach koronawirusa

Foto: moto.rp.pl

Pandemia wywołała nowe pomysł w świecie motoryzacji. Akcja Forda w Polsce w ramach #zostańwdomu obejmuje między innymi bezpłatną usługę door to door – serwis Forda odbierze, a po wykonanej usłudze dowiezie samochód pod dom klienta. Dodatkowo jest darmowa usługa Ford Video Check, która obejmuje raport stanu technicznego samochodu również w formie wideo oraz umożliwia zaakceptowanie zakresu prac na podstawie kosztorysu. Firma informuje jeszcze o pełnej dezynfekcji auta przed przekazaniem do klienta.

""

moto.rp.pl

– Zagrożenie epidemiczne traktujemy bardzo poważnie. Działania podjęte w ramach akcji Ford Serwis #zostańwdomu oraz nowe procedury bezpieczeństwa dostosowaliśmy do wszystkich zaleceń i wytycznych wydanych przez WHO oraz Ministerstwo Zdrowia. Dzięki temu nieprzerwanie możemy świadczyć nasze usługi – podkreśla Bogusław Głód, dyrektor zarządzający Ford Polska – Podczas obsługi pojazdu używamy rękawiczek jednorazowych, narażone na dotyk elementy samochodu są dezynfekowane specjalistycznymi środkami, ponadto wdrożyliśmy procedurę regularnej dezynfekcji rąk, a obsługa zamiast uściskiem dłoni przywita wszystkich uśmiechem. Wprowadziliśmy również bezpłatną obsługę serwisową “door to door” – jednym słowem odbierzemy, a po wykonanej usłudze dowieziemy samochód pod dom klienta. Bezpłatny pakiet wchodzący w skład akcji Serwis #zostańwdomu na życzenie klienta można wzbogacić o płatną usługę ozonowania pojazdu – dodaje Bogusław Głód.

""

moto.rp.pl

Ford Video Check to usługa realizowana przez wszystkie Autoryzowane Serwisy marki Ford. Dzięki niej można szybko i wygodnie komunikować się z doradcą bez konieczności wychodzenia z domu, a w ciągu kilku godzin od odebrania przez serwis auta od klienta zostaje przesłany sms’em link do filmu z omówieniem stanu pojazdu. Pod linkiem znajduje się również karta przeglądowa. W jasny i czytelny sposób prezentowane są w niej rekomendacje serwisu dotyczące poszczególnych elementów pojazdu. Lista uzupełniona jest kolorami:
kolor zielony: wszystko jest w porządku
kolor żółty: rozważ wymianę bądź naprawę wskazanego podzespołu
kolor czerwony: część wymaga wymiany

CZYTAJ TAKŻE: Ford Shelby F-150 Super Snake Sport: Prawie 800 konny pickup

""

moto.rp.pl

W przesłanych materiałach znajdzie się również oferta, którą można zaakceptować „online”.
– Często jesteśmy na spotkaniach w miejscach w których nie możemy swobodnie rozmawiać. W ten sposób nie tylko widzimy co się dzieje z pojazdem ale też w dyskretny sposób podejmujemy decyzje o naprawie samochodu w oparciu o fakty. Otrzymujemy jasne potwierdzenie co zostało sprawdzone. Możemy czuć się bezpiecznie widząc zielony kolor. Jeżeli informacje zawarte w linku są niewystarczające albo chcemy się więcej dowiedzieć na temat kosztów mechanizm Ford Video Check w prosty sposób umożliwi nam kontakt z doradcą – klikając w link wysyłasz prośbę o kontakt. Warto dodać, że program wprowadzony jest w całej sieci i każdy diler Forda pracuje na tej platformie – wyjaśnia Dariusz Lech, dyrektor działu serwisu i części zamiennych Ford Polska.

CZYTAJ TAKŻE: Ford Puma: Coś więcej niż Fiesta

Akcja Ford Serwis #zostańwdomu potrwa 2 miesiące z możliwością jej przedłużenia w zależności od potrzeb. Klienci mogą umówić się na serwis za pomocą TEJ strony internetowej. Klient może wybrać dilera, datę i godzinę, która go interesuje oraz ofertę. Potwierdzenie umówienia przychodzi natychmiast na podany adres mail.

Pandemia wywołała nowe pomysł w świecie motoryzacji. Akcja Forda w Polsce w ramach #zostańwdomu obejmuje między innymi bezpłatną usługę door to door – serwis Forda odbierze, a po wykonanej usłudze dowiezie samochód pod dom klienta. Dodatkowo jest darmowa usługa Ford Video Check, która obejmuje raport stanu technicznego samochodu również w formie wideo oraz umożliwia zaakceptowanie zakresu prac na podstawie kosztorysu. Firma informuje jeszcze o pełnej dezynfekcji auta przed przekazaniem do klienta.

Pozostało 86% artykułu
Od kuchni
Volvo zmierza ku giełdzie. Celuje w wycenę 20 mld dolarów
Materiał Promocyjny
Podróżuj ekologicznie! Program Fundusze Europejskie dla zrównoważonej mobilności
Od kuchni
Czekasz na auto w leasingu? Możesz wziąć zastępcze
Od kuchni
Ceny samochodów kompaktowych wzrosły o 63 proc.
Od kuchni
Wielki powrót Astona Martina
Materiał Promocyjny
„Skoro wiemy, że damy radę, to zróbmy to”. Oto ludzie, którzy tworzą Izerę
Od kuchni
Dealer będzie musiał odebrać wadliwe auto od klienta
Od kuchni
PZU zaniża odszkodowania napraw powypadkowych?