Nowy pomysł Forda na serwisowanie auta w czasach koronawirusa

Firmy motoryzacyjne wychodzą na rynek z nowymi pomysłami. Ford wprowadza nowe bezpłatne usługi mające na celu zapobieganie rozprzestrzeniania się SARS-19.

Publikacja: 25.03.2020 09:22

Nowy pomysł Forda na serwisowanie auta w czasach koronawirusa

Foto: moto.rp.pl

Pandemia wywołała nowe pomysł w świecie motoryzacji. Akcja Forda w Polsce w ramach #zostańwdomu obejmuje między innymi bezpłatną usługę door to door – serwis Forda odbierze, a po wykonanej usłudze dowiezie samochód pod dom klienta. Dodatkowo jest darmowa usługa Ford Video Check, która obejmuje raport stanu technicznego samochodu również w formie wideo oraz umożliwia zaakceptowanie zakresu prac na podstawie kosztorysu. Firma informuje jeszcze o pełnej dezynfekcji auta przed przekazaniem do klienta.

""

Foto: moto.rp.pl

– Zagrożenie epidemiczne traktujemy bardzo poważnie. Działania podjęte w ramach akcji Ford Serwis #zostańwdomu oraz nowe procedury bezpieczeństwa dostosowaliśmy do wszystkich zaleceń i wytycznych wydanych przez WHO oraz Ministerstwo Zdrowia. Dzięki temu nieprzerwanie możemy świadczyć nasze usługi – podkreśla Bogusław Głód, dyrektor zarządzający Ford Polska – Podczas obsługi pojazdu używamy rękawiczek jednorazowych, narażone na dotyk elementy samochodu są dezynfekowane specjalistycznymi środkami, ponadto wdrożyliśmy procedurę regularnej dezynfekcji rąk, a obsługa zamiast uściskiem dłoni przywita wszystkich uśmiechem. Wprowadziliśmy również bezpłatną obsługę serwisową “door to door” – jednym słowem odbierzemy, a po wykonanej usłudze dowieziemy samochód pod dom klienta. Bezpłatny pakiet wchodzący w skład akcji Serwis #zostańwdomu na życzenie klienta można wzbogacić o płatną usługę ozonowania pojazdu – dodaje Bogusław Głód.

""

Foto: moto.rp.pl

Ford Video Check to usługa realizowana przez wszystkie Autoryzowane Serwisy marki Ford. Dzięki niej można szybko i wygodnie komunikować się z doradcą bez konieczności wychodzenia z domu, a w ciągu kilku godzin od odebrania przez serwis auta od klienta zostaje przesłany sms’em link do filmu z omówieniem stanu pojazdu. Pod linkiem znajduje się również karta przeglądowa. W jasny i czytelny sposób prezentowane są w niej rekomendacje serwisu dotyczące poszczególnych elementów pojazdu. Lista uzupełniona jest kolorami:
kolor zielony: wszystko jest w porządku
kolor żółty: rozważ wymianę bądź naprawę wskazanego podzespołu
kolor czerwony: część wymaga wymiany

CZYTAJ TAKŻE: Ford Shelby F-150 Super Snake Sport: Prawie 800 konny pickup

""

Foto: moto.rp.pl

W przesłanych materiałach znajdzie się również oferta, którą można zaakceptować „online”.
– Często jesteśmy na spotkaniach w miejscach w których nie możemy swobodnie rozmawiać. W ten sposób nie tylko widzimy co się dzieje z pojazdem ale też w dyskretny sposób podejmujemy decyzje o naprawie samochodu w oparciu o fakty. Otrzymujemy jasne potwierdzenie co zostało sprawdzone. Możemy czuć się bezpiecznie widząc zielony kolor. Jeżeli informacje zawarte w linku są niewystarczające albo chcemy się więcej dowiedzieć na temat kosztów mechanizm Ford Video Check w prosty sposób umożliwi nam kontakt z doradcą – klikając w link wysyłasz prośbę o kontakt. Warto dodać, że program wprowadzony jest w całej sieci i każdy diler Forda pracuje na tej platformie – wyjaśnia Dariusz Lech, dyrektor działu serwisu i części zamiennych Ford Polska.

CZYTAJ TAKŻE: Ford Puma: Coś więcej niż Fiesta

Akcja Ford Serwis #zostańwdomu potrwa 2 miesiące z możliwością jej przedłużenia w zależności od potrzeb. Klienci mogą umówić się na serwis za pomocą TEJ strony internetowej. Klient może wybrać dilera, datę i godzinę, która go interesuje oraz ofertę. Potwierdzenie umówienia przychodzi natychmiast na podany adres mail.

Pandemia wywołała nowe pomysł w świecie motoryzacji. Akcja Forda w Polsce w ramach #zostańwdomu obejmuje między innymi bezpłatną usługę door to door – serwis Forda odbierze, a po wykonanej usłudze dowiezie samochód pod dom klienta. Dodatkowo jest darmowa usługa Ford Video Check, która obejmuje raport stanu technicznego samochodu również w formie wideo oraz umożliwia zaakceptowanie zakresu prac na podstawie kosztorysu. Firma informuje jeszcze o pełnej dezynfekcji auta przed przekazaniem do klienta.

Pozostało 86% artykułu
Od kuchni
Volvo zmierza ku giełdzie. Celuje w wycenę 20 mld dolarów
Od kuchni
Czekasz na auto w leasingu? Możesz wziąć zastępcze
Od kuchni
Ceny samochodów kompaktowych wzrosły o 63 proc.
Od kuchni
Wielki powrót Astona Martina
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Od kuchni
Dealer będzie musiał odebrać wadliwe auto od klienta