Aby zadbać o bezpieczeństwo osób podróżujących samochodem marka wraz z projektantką modową Hollie Warsaw stworzyła niezwykłą torebkę. Jej premiera okazała się bardzo nietypowym wydarzeniem modowym, którego uczestnicy przekonali się, że nawet najbardziej niepozorne przedmioty zyskują podczas zderzenia ogromną wagę i mogą stanowić poważne zagrożenie. Każdy z gości, który próbował obejrzeć premierowy model torebki mógł osobiście przekonać się, ile naprawdę ważyłaby ona podczas zderzenia samochodu z pozornie niewielką prędkością 50 km/h. Model, który normalnie waży kilkaset gram, był wyjątkowo ciężki: ważył aż 16 kilogramów. To nie było jedyne zaskoczenie, jakie czekało na gości: w momencie podniesienia torby na lustrze wyświetlił się komunikat, który wyjaśnił skąd tak wielka waga przedmiotu i jak ważne jest zabezpieczanie drobiazgów podczas podróży.
Skoda w ten nietypowy sposób uświadamia istniejące zagrożenia, ale także przedstawiła praktyczne rozwiązania. Premierowa torebka została wyposażona w specjalnie zaprojektowane zapięcia, które pozwalają w wygodny sposób przypiąć ją podczas podróży. Na osłonce zapięcia znajduje się także QR kod przekierowujący na stronę (tu), na której można znaleźć dodatkowe informacje o zabezpieczaniu rzeczy osobistych w samochodzie oraz obejrzeć film z wydarzenia.
– W Skodzie od zawsze słuchamy potrzeb Klientów. Dzięki temu wiemy, że najważniejsze jest dla nich bezpieczeństwo najbliższych oraz własne. Dbamy o wszystkich użytkowników ruchu, nie tylko dostarczając kierowcom najnowsze systemy asystujące czy zapewniając im edukację na najwyższym poziomie, ale również tworząc akcje, takie jak „Siła drobiazgów”, przypominające o tym, co najważniejsze. W tym roku zintensyfikowaliśmy działania na rzecz bezpieczeństwa na drogach. Hasłem „Siła Drobiazgów – Zabezpieczaj drobiazgi podczas podróży. Dla wspólnego bezpieczeństwa” przypominamy o tym, że wszyscy dzielimy drogę, a dbanie o pozornie niewiele znaczące kwestie może przyczynić się nie tylko do poprawy bezpieczeństwa kierowców, ale również pasażerów czy pieszych. Bezpieczeństwo jest więc naszym wspólnym celem – mówi Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu Skoda Polska.