Firma kurierska DPD zainwestowała w ekologiczną flotę pojazdów. W pierwszym kwartale 2021 roku, do użytku zostanie oddanych 50 aut dostawczych zasilanych prądem. MANy e-TGE są finansowane przez Carefleet S.A.

Inwestycja dokonana przez DPDgroup stanowi realizację strategii, według której do 2025 roku w 225 miastach Europy, przesyłki będą dostarczane w sposób przyjazny środowisku. To właśnie z tego względu już w pierwszym kwartale 2021 roku, do floty DPD Polska wcielone zostanie 50 elektrycznych pojazdów od MAN. – Wszystkie auta zostały wyposażone w nowoczesne rozwiązania umożliwiające komfortową i bezpieczną pracę kurierów, a jednocześnie są ekonomiczne, ciche i przyjazne środowisku. Co więcej, biorąc pod uwagę sposób ich wykorzystania w terenie miejskim, czyli pokonywanie krótkich tras i częste zatrzymywanie pracy silnika, pod wieloma względami stanowią korzystniejszą alternatywę dla pojazdów z napędami tradycyjnymi. Jesteśmy dumni, że jeden z naszych Klientów przeciera w Polsce szlaki w obszarze transportu ekologicznego, a my możemy go w tym wspierać – mówi Kamil Tokarski, regionalny kierownik sprzedaży w Carefleet S.A.

CZYTAJ TAKŻE: ITD odebrała nowe radiowozy. To MAN-y produkowane we Wrześni

MAN e-TGE.

MAN e-TGE wyposażony jest w silnik elektryczny o mocy 136-koni mechanicznych oraz 290 Nm maksymalnego momentu obrotowego. W płycie podłogowej zastosowany został akumulator o pojemności 35,8 kWh, dzięki czemu jego zasięg wynosi ok. 170 km. Czas ładowania przy wykorzystaniu klasycznego złącza („gniazdka” – 230V) wynosi ok. 9-10 godzin. Samochody zostały sfinansowane przez Carefleet S.A. w formie wynajmu długoterminowego. Według odbiorcy to rozwiązanie lepiej sprawdzi się od innych form finansowania dostępnych na rynku (jak np. leasing, kredyt czy zakup za gotówkę). Główną zaletą tego rozwiązania jest brak angażowania własnych środków finansowych, które można przeznaczyć na realizacje innych strategicznych działań.

CZYTAJ TAKŻE: Flota Fiatów 500 dostępna w wynajmie aut na minuty

– Istotne korzyści z finansowania pojazdów w formie wynajmu długoterminowego odczuwają na pewno przedsiębiorcy, którzy nabywają większą ilość samochodów lub pojazdy droższe – dobrym przykładem są auta elektryczne, których cena jest wciąż relatywnie wysoka. Uważam, że firmy specjalizujące się w wynajmie długoterminowym, biorąc na siebie ciężar finansowania samochodów elektrycznych, w kolejnych latach znacznie przyczynią się do rozwoju elektromobilności w Polsce. Jako firma Carefleet wspieramy śmiałe i ambitne inicjatywny naszych Klientów, a przynależność do Grupy Credit Agricole, jednej z największych grup bankowych na świecie, daje nam możliwość realizowania bardzo dużych, wielomilionowych kontraktów w tym obszarze – mówi Bartosz Olejnik, dyrektor sprzedaży i marketingu w Carefleet S.A.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Toyota zmodernizowała swoją największą limuzynę

Od 2019 roku Toyota Camry powróciła du europejskiej i polskiej oferty. W roku modelowym ...

Ford Mustang Mach e: Wyciekły zdjęcia elektrycznego Mustanga

Dzień przed premierą wyciekły zdjęcia elektrycznego crossovera Forda, który nosi niezręczną nazwę Mustang Mach ...

CENY | Skoda Scala: Poziom wyżej

Umarł Rapid, niech żyje Scala! Nowy, przełomowy dla Czechów model, jak ma w zwyczaju ...

Ekstremalne, nieznane, niezwykłe samochody sportowe

Świat supersportowych samochodów nie zniknął. Na świecie jest nadal sporo śmiałków, którzy chcą zbudować ...

Wraca elektryczny maluch Volkswagena

Miejski elektryk Volkswagena – model e-up! – wbrew podejrzeniom fanów niemieckiej marki wcale nie ...

Hitem 12-letnia Astra z przebiegiem 180 tys. km za 19 tys. zł

Liczba sprowadzanych do Polski używanych samochodów przekroczy w sierpniu pół miliona. Wskazują na to ...