GSX-8S to naked bike Suzuki, który jest łatwy w prowadzeniu, zwinny, zawsze gotowy do drogi - ma być idealną propozycją dla szerokiego grona motocyklistów, niezależnie od ich wieku oraz doświadczenia. GSX-8S dołącza do serii GSX-S jako najmłodszy członek rodziny motocykli wyznaczających przyszłościowe trendy. Powstał w odpowiedzi na potrzeby rynku i opinie klientów. Inżynierowie Suzuki skupili się na stworzeniu jednośladu o średniej pojemności, który spodoba się zarówno początkującym jak i doświadczonym motocyklistom. Efekt jest bardzo udany i to zasługa m.in. nowego silnika, który wyjątkowo pasuje do charakteru pojazdu oraz zastosowania w GSX-8S najnowocześniejszych systemów elektronicznych.

mat. prasowe

Czytaj więcej

Honda CMX1100 Rebel: Bez dźwigni sprzęgła i klamki zmiany biegów

Suzuki V-Strom 800DE ma pozwolić na nieskrępowaną jazdę zarówno po krętych asfaltowych drogach jak i po nieutwardzonych nawierzchniach cz polnych i szutrowych duktach. To propozycja dla tych, którzy dopiero zaczynają przygodę z V-Stromami, jak również motocykl dla najwierniejszych użytkowników jednośladów z rodziny V-Strom, ale z silnikami o mniejszej pojemności. Motocykl ma 84 konie. Podobnie jak „8S” wyposażono go w nową ramę ze stali, w pełni regulowane zawieszenie przednie upside-down Hitachi Astemo (Showa) oraz – z tyłu - regulowany amortyzator mono shock Hitachi Astemo (Showa). Skok to 220 mm. Dzięki temu uzyskano imponujący prześwit 220 mm, przy czym siedzisko pozostaje na komfortowej wysokości 855 mm. Motocykle trafią do sprzedaży na wiosnę 2023 w cenach 41900 zł (GSX-8S) oraz 54900 zł (V-Strom 800DE).

mat. prasowe