Najważniejsza impreza motoryzacyjna Polski

Największa impreza motoryzacyjna w Polsce – poznańskie Motor Show – przyciągnęło ponad 135 tys. miłośników motoryzacji.

Publikacja: 13.04.2017 10:59

Najważniejsza impreza motoryzacyjna Polski

Foto: materiały prasowe

Podczas targów, które zakończyły się 9 kwietnia, zwiedzający obejrzeli na stoiskach należących do 170 wystawców 60 polskich premier oraz dwa auta koncepcyjne.

Wielu oglądających przyciągnęły jubileusze: stulecie Mitsubishi, 90-lecie Volvo, 70-lecie Ferrari, półwiecze AMG. Dla tej marki Polska jest czwartym rynkiem w Europie. Stoisko AMG liczyło 2 tys. m kw. i mieściło się na nim 40 modeli AMG.

Motor Show odwiedził dwukrotny zwycięzca Rajdu Dakar Hiroshi Masuoka, który dokonał tego za kierownicą Mitsubishi.

Dziewięćdziesięciolecie obchodziło Volvo i uczciło jubileusz udaną premierą najpopularniejszego w Polsce suva premium XC60. Prosto z Genewy do stolicy Wielkopolski przyjechało Ferrari 812 Superfast, które uświetniło 70-lecie marki.

Największym wystawcą salonu była Grupa Volkswagena, która zajęła cały pawilon 3A. Polska jest strategicznym rynkiem dla grupy i produkcyjnym zapleczem. Na targach oprócz nowego Craftera zaprezentowała całą gamę nowości: od VW Arteona, nowego flagowego modelu, przez nowego Golfa, Skodę Kodiaq, Porsche Panamera Sport Turismo po 911 GT3 Cup. BMW postawiło na modele zelektryfikowane, w tym 530e oraz Mini Countryman z napędem hybrydowym plug-in.

Organizatorzy targów podkreślają, że jest to impreza dla każdego, zatem stworzyli tematyczne strefy i salony: samochodowy, motocyklowy, caravaningowy i truck.

Wielbiciele pojazdów dwukołowych i quadów mogli spędzić cały dzień na salonie motocyklowym, który skupił znamienitych producentów i ich przedstawicieli. Nie zabrakło licznych premier, nowości z zakresu odzieży, części i akcesoriów. Przyciągały tłumy niesamowite pokazy stuntu motocyklowego i quadów, połączonego z driftem w wykonaniu najlepszych zawodników. Dla osób pragnących podziwiać wyjątkowe, niecodzienne motocykle, organizatorzy dedykowali Mistrzostwa Polski Custom Festival.

Salon karavanigowy dał możliwość zaznajomienia się z pełną ofertą dedykowaną pasjonatom zwiedzania świata bez zmartwień, którzy nade wszystko cenią sobie niezależność. Kolejna motoryzacyjna uczta za rok.

Podczas targów, które zakończyły się 9 kwietnia, zwiedzający obejrzeli na stoiskach należących do 170 wystawców 60 polskich premier oraz dwa auta koncepcyjne.

Wielu oglądających przyciągnęły jubileusze: stulecie Mitsubishi, 90-lecie Volvo, 70-lecie Ferrari, półwiecze AMG. Dla tej marki Polska jest czwartym rynkiem w Europie. Stoisko AMG liczyło 2 tys. m kw. i mieściło się na nim 40 modeli AMG.

Archiwum
Gliwice walczą o motoryzacyjną nowość z silnikiem z Tych
Archiwum
Zarobki Elona Muska zatwierdzone, ale nie jednogłośnie
Archiwum
Dyrekcja Skody proponuje podwyżkę zarobków
Archiwum
Europejski plan produkcji PSA
Archiwum
Fabryka Opla w Tychach uratowana