Do tych, które już są obecne, dołączają teraz Abarth, Alfa Romeo oraz Jeep. Dzięki temu PGD oferuje już pełną gamę samochodów produkowanych przez Fiat Chrysler Automobiles.
Uzyskanie przez Grupę PGD nowych autoryzacji zbiega się z realizacją przez marki koncernu FCA nowej strategii produktowej. – Rynek znakomicie przyjął nowe Fiata Tipo, mamy już w ofercie nowego Jeepa Compassa, z kolei Alfa Romeo oferuje świetnie przyjęte przez prasę i klientów nowe modele Giulia i Stelvio. Wszystkie marki zachowują swój charakter, dzięki czemu możemy spełnić oczekiwania różnych klientów – deklaruje Grzegorz Hankus, prezes Grupy PGD. Jego zdaniem, nowo wprowadzane do salonów Grupy marki mogą stać się motorem napędowym sprzedaży.
Grupa PGD rozpoczęła współpracę z Fiatem (obecnie FCA) jeszcze w 2006 roku, wraz z uruchomieniem w Warszawie dealera Euromobil posiadającego autoryzację marek Fiat i Fiat Professional (samochody dostawcze). Pod brandem Euromobil będą teraz działać także nowe przedstawicielstwa. Znajdują się w warszawskim Centrum Motoryzacyjnym Toruńska. Dzięki temu klienci będą mieli możliwość przetestowania w jednym miejscu aż 27 wersji samochodów produkowanych przez włoski koncern.
Grupa PGD działa na rynkach krakowskim, poznańskim, śląskim oraz warszawskim. Obecnie oferuje samochody takich marek jak Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Ford, Hyundai, Jeep, KIA, Mitsubishi, Nissan, Opel, Seat i Suzuki.
W 2016 roku Grupa PGD sprzedała prawie 15,9 tys. samochodów. W ostatnich pięciu latach sprzedaż zwiększyła się o przeszło 4 tys. sztuk. W ubiegłym roku do salonów Grupy PGD trafiły KIA oraz Opel, a sprzedaż została rozszerzona na rynek poznański.