Koreańska grupa znana z masowej produkcji stworzyła w listopadzie odrębną markę Genesis mając nadzieję na konkurowanie z innymi producentami segmentu premium, BMW, Mercedes i Audi. Salon powstanie w największym w Korei centrum handlowym Starfield Hanam pod Seulem i będzie prowadzony przez grupę handlu detalicznego Shinsegae. Jej przedstawiciel poinformował, że w tym samym centrum zamierza pojawić się amerykańska Tesla; prowadzi rozmowy, nie ma jeszcze decyzji.
Co do planów uruchamiania dalszych samodzielnych salonów Genesis Hyundai stwierdził, że brane są pod uwagę różne opcje, ale na razie o niczym nie zdecydowano. Koreański dziennik „Electronics Times” podał, że Hyundai planuje uruchomienie w przyszłym roku w Korei 10 salonów Genesis, m.in. w stołecznej dzielnicy bogaczy Gangnam i w mieście Busan na południowym wschodzie kraju.
Marka Genesis oferuje obecnie dwa modele, do 2020 r. ma powiększyć ofertę do sześciu, w tym jednego SUV.
reuters, p. r.