Na początku kwietnia francuska grupa, której po skandalu w Volkswagenie wytknięto znaczne przekraczanie norm emisji spalin w waranach drogowych, ogłosiła rożnem działania mające zmniejszyć te emisje. — Od lipca zostaną wdrożone nowe normy. Nowy Clio i wszystkie samochody produkowane od tego terminu będą je spełniać po wyprodukowaniu — wyjaśniła jedna z rzeczniczek.

Posiadacze pojazdów, które wyjadą z fabryki przed lipcem będą mogli skorzystać z usprawnień, o ile zechcą, w ramach bezpłatnej usługi świadczonej od października.

Renault zwiększył m.in. dwukrotnie optymalny zakres temperatur funkcjonowania swego systemu oczyszczania (recyrkulacji) emitowanych gazów EGR z dotychczas bardzo ograniczonego, od +17 stopni Celsjusza do +35. Samochody PSA Peugota Citroena spełniają zakres minus 10 — +55 stopni.

Clio 4 po 4 latach od premiery stał się samochodem Renaulta najbardziej popularnym na świecie, w 2015 r. powstało 400 tys. sztuk, najnowsza wersja posiada światła LED do jazdy w dzień i mocniejszy silnik wysokoprężny. Nowa wersja produkowana we Flins (Francja), Bursie (Turcjom) i Novo Mesto w Słowenii trafi do salonów we wrześniu.