Nowe BMW Serii 5 G30 kosztuje w Polsce od 209 300. Tyle trzeba zapłacić za wersję 520d z silnikiem wysokoprężnym o mocy 190 KM połączonym z sześciobiegową skrzynią ręczną. Na liście wyposażenia najtańszej wersji znajdziemy pełne lampy LED, nawigację satelitarną Business z dostępem do usług ConnectedDrive, czujniki parkowania z przodu i z tyłu oraz 17-calowe felgi z lekkich stopów. Standardowa wersja ma napęd na tył, ale za dopłatą można zamówić napęd xDrive.

Podstawowa wersja benzynowa to 530i z silnikiem o mocy 252 KM. Za taki wariant trzeba zapłacić co najmniej 227 00 złotych. Mocniejszy benzyniak 540i (340 KM) kosztuje od 287 800 zł. Wszystkie modele sprzedawane na polskim rynku zawierają pakiet serwisowy na 5 lat lub 100 tys. km. Zawarto w nim koszty przeglądów i serwisowania wliczając oryginalne części BMW oraz robociznę. Auto będzie dostępne w czterech pakietach wyposażenia: Sport Line, Luxury Line, Individual oraz M.

Na tle konkurentów BMW Serii 5 G30 wypada najdrożej, ale silniki w bawarskiej limuzynie oferują wyższą moc. Podobnie skonfigurowany Mercedes E220d (194 KM) kosztuje 195 500 zł, natomiast wersja E300 (245 KM) to koszt 221 300 zł. Porównywalne Audi A6 kosztuje 199 700 zł (190-konny diesel) lub 208 800 (252-konna benzyna). Do segmentu premium zawitało niedawno Volvo S90, które jest najtańsze ze wszystkich oferowanych modeli. Podstawowa wersja wysokoprężna kosztuje od 187 200 zł, a benzyniak 218 900 zł.