Seryjna produkcja tego modelu drugiego elektrycznego SUV tej marki rozpocznie się dopiero w przyszłym roku.
Nie otrzyma go więc Kamil Stoch. Zresztą skoczkowie już od dawna nie odbierają samochodów od sponsorów, a jedynie finansowe ekwiwalenty. W przypadku sportbacka cena nawet nie jest jeszcze znana, a jedynie pojawiają się w sieci spekulacyjne szacowania , które wyceniają ten model na 60-70 tys. euro.
E-tron sportback, to już drugi model Audi z napędem elektrycznym. Pierwszy został zbudowany według projektu pracującego w niemieckim koncernie młodego Polaka, Kamila Łabanowicza. Na rynku pojawi się w końcówce tego roku.
– Partnerstwo z Pucharem Świata w Skokach to logiczna kontynuacja zaangażowania Audi w sporty zimowe. To także bezpośrednie nawiązanie do sportowych tradycji marki i podkreślenie technicznych możliwości naszych samochodów, świetnie sprawdzających się w zimowych warunkach, m.in. dzięki stałemu napędowi na cztery koła quattro – mówi Leszek Kempiński, kierownik PR Audi w Polsce. I przypomina, że Audi AG od 16 sezonów jest związana ze z FIS , oraz różnymi niemieckimi związkami narciarskimi.
W Polsce od trzech sezonów Audi jest partnerem Tatrzańskiego Związku Narciarskiego i partnerem dwóch imprez cyklu Pucharu Świata w Zakopanem i Wiśle.