W wywiadzie dla dziennika „Tagesspiegel” dodał, że grupa ma do zaoferowania ciężarówki i autobusy nie emitujące spalin jako alternatywę dla tradycyjnych pojazdów. — Ale być może niemieccy producenci są zbyt wolni, to możliwe — uznał i dodał, że „Tesla wprowadziła istotne i dobre impulsy w sektorze, ale Volkswagen „nie spieszy się, woli sprawdzić dwa razy, że normy zostały dobrze ustalone”.
Prezes Tesli, Elon Musk poinformował w tweecie, że jego firma pokaże 26 października elektryczny ciągnik siodłowy. Daimler ogłosił z kolei, że firma kurierska UPS będzie pierwszym użytkownikiem jego nowej ciężarówki na baterie eCanter. Tymczasem Deutsche Post zaprojektowała bez rozgłosu i wyprodukowała własnego eklektycznego vana StreetScooter i zamierza podwoić jego produkcję do 20 tys. do końca roku.
Volkswagenowi nie spieszy się z oferowaniem elektrycznych furgonetek, wyprzedziły go już Tesla i Deutsche Post DHL — stwierdził szef działu ciężarówek, Andreas Renschler
W wywiadzie dla dziennika „Tagesspiegel” dodał, że grupa ma do zaoferowania ciężarówki i autobusy nie emitujące spalin jako alternatywę dla tradycyjnych pojazdów. — Ale być może niemieccy producenci są zbyt wolni, to możliwe — uznał i dodał, że „Tesla wprowadziła istotne i dobre impulsy w sektorze, ale Volkswagen „nie spieszy się, woli sprawdzić dwa razy, że normy zostały dobrze ustalone”.
Prezes Tesli, Elon Musk poinformował w tweecie, że jego firma pokaże 26 października elektryczny ciągnik siodłowy. Daimler ogłosił z kolei, że firma kurierska UPS będzie pierwszym użytkownikiem jego nowej ciężarówki na baterie eCanter. Tymczasem Deutsche Post zaprojektowała bez rozgłosu i wyprodukowała własnego eklektycznego vana StreetScooter i zamierza podwoić jego produkcję do 20 tys. do końca roku.