Testy nowego systemu, Innogy e-Car Sharing, wystartują 21 lutego i potrwają do 31 marca, a swoim zasięgiem obejmą całą Warszawę. W ramach fazy pilotażowej jeździć będzie osiem samochodów, pięć zostanie udostępnionych mieszkańcom stolicy, dwa są przeznaczone dla partnera biznesowego, a jednym będą jeździć pracownicy innogy.
– Dziś oddajemy mieszkańcom Warszawy do testów innogy e-Car Sharing i wiemy, że dzięki temu nasza rola w rozwoju elektromobilności w Polsce będzie widoczna. Chcemy też przekonywać naszych Klientów, że samochody elektryczne to szansa na poprawienie jakości życia w miastach, dzięki niższemu poziomowi hałasu oraz braku emisji zanieczyszczeń – dodaje Janusz Moroz, członek zarządu innogy Polska ds. Handlu.
Flota testowa udostępniona Warszawiakom to dwa BMW i3, Renault Zoe, Nissana Leaf oraz Hyundaia IONIQ.
Koszt usługi waha się w zależności od modelu wypożyczonego samochodu i wynosi od 0,6 zł za minutę jazdy oraz 0,8 zł za kilometr jazdy w przypadku samochodów Renault Zoe i Nissana Leaf oraz 1 zł za minutę jazdy oraz za każdy kilometr w przypadku BMW i3 oraz Hyundaia IONIQ.
Gdzie szukać udostępnionych elektryków. Najlepiej w pobliżu istniejących i działających już stacji ładowania pojazdów innogy, które zlokalizowane są na Placu Bankowym pod Ratuszem, na Placu Teatralnym przy Teatrze Wielkim, na ul. Emilii Plater przed Salą Kongresową, na Wybrzeżu Kościuszkowskim 41 pod siedzibą innogy Polska, na ul. Pileckiego przy Arenie Ursynów.