Hiszpański producent samochodów ogłosił kilka dni temu rozpoczęcie współpracy z francuskim oddziałem firmy Amazon. Klienci znad Sekwany będą mogli zamówić przez internet specjalną edycję miejskiego Seata Mii w limitowanej wersji przygotowanej wspólnie z marką odzieżową Mango.

Seat Mii by Mango będzie dostępny w liczbie piętnastu egzemplarzy. Mały, miejski hatchback jest reklamowany pod hasłem #DeliveryToEnjoy. Auto można zamówić w jednym z trzech limitowanych kolorów – Glam Beige, Intense Black oraz Atom Glossy. Poza tym wersja wyróżnia się specjalnymi felgami i obudowami lusterek w kolorze purpurowym. Tapicerka w kabinie została obszyta Alcantarą z kontrastującymi wstawkami. Pojawiły się również elementy obszyte skórą, a do całości dołączono skórzaną torbę podręczną.

Najmniejszy model w gamie modelowej Seata to jeden z trojaczków koncernu Volkswagen. Bliźniaczymi modelami są Volkswagen up! i Skoda Citigo. Klienci, którzy zdecydują się na model Mii by Mango po kliknięciu zakupu na serwisie Amazon będą musieli wpłacić zaliczkę w wysokości 500 euro. Następnie skontaktuje się z nimi przedstawiciel marki, który sprawdzi ważność prawa jazdy i umówi się na wpłatę pozostałej kwoty w wysokości 10 490 euro. Jak tylko kwota zaksięguje się na koncie Seata, samochód zostanie dostarczony pod drzwi w ciągu 72 godzin.

Zanim Seat rozpoczął współpracę z firmą Amazon zlecił badania, z których wynika, że 94 proc. klientów decydujących się na nowy samochód poszukuje informacji w sieci. Amerykański gigant e-commerce uruchomił jakiś czas temu dedykowaną usługę Amazon Vehicles, która umożliwia producentom sprzedaż samochodów przez internet. Można się spodziewać, że w ciągu najbliższych kilku lat sprzedaż samochodów będzie coraz częściej realizowana właśnie w taki sposób.