Obecnie 4Mobility udostępnia samochody w ponad 40 lokalizacjach w Warszawie – m.in. przy ważnych węzłach komunikacyjnych oraz centrach handlowych i biznesowych. Na razie strony nie sprecyzowały kiedy nastąpi wdrożenie usług car sharing w Poznaniu (to kwestia najbliższych miesiący). Wiadomo natomiast, że udostępnionych zostanie minimum 30 aut.
– Nieustannie poszukujemy nowych partnerów biznesowych, dzięki czemu spółka prowadzi intensywną ekspansję. Obecnie nasze wysiłki skoncentrowane są na rozbudowie floty aut oraz tworzeniu kolejnych punktów wynajmu. Uruchamiamy usługę w miejscach, gdzie użytkownicy najbardziej potrzebują wygodnych, innowacyjnych rozwiązań w zakresie poruszania się po mieście – tłumaczy Paweł Błaszczak, prezes 4Mobility.
Z kolei przedstawiciele Audi przekonują, że współpraca z firmą świadczącą usługi car sharingu to element strategii, który ma za zadanie wyjście naprzeciw potrzebom nowoczesnego społeczeństwa.
– W dużych miastach nie każdy decyduje się na posiadanie auta, jednak często zachodzi potrzeba skorzystania z tej formy transportu – wtedy najlepszym rozwiązaniem pod względem finansowym oraz oszczędności czasu jest wypożyczenie współdzielonego auta na minuty – podkreśla Wojciech Usak, dyrektor marketingu Audi.
Według niego koncern widzi znaczny potencjał w takim sposobie poruszania się po metropoliach.