W materiałach promocyjnych pokazujących m.in. nowy kask, który pojawi się w Miami pokazano ujęcia nie z największego miasta na Florydzie tylko ujęcia z... Warszawy. Kask z edycji specjalnej ma ciemnoniebieski kolor charakterystycznym dla Red Bulla oraz kilka elementów oddających hołd aktualnemu mistrzowi świata. Na przykład na hełmie znajdują się trzy gwiazdki, symbolizujące trzy mistrzostwa świata Verstappena. Dodatkowo dumnie wywiesza amerykańską flagę na cześć kraju będącego gospodarzem wyścigu.
Warszawa jak Miami — pomyłka w filmie promocyjnym Verstappena
Fanom Verstappena nowy kask przypadł do gustu. W sieci pojawiły się zdjęcia oraz wideo promujące nowy kask. Na klipie jednak nie pojawia się amerykańskie miasto tylko Warszawa. Wyraźnie widać Pałac Kultury i Nauki, Varso Tower czy Novotel. Jak widać stolica Polski tak bardzo się rozrosła, że montażyści mylą ją z amerykańskimi miastami.
Czytaj więcej
Firma Budimex, która zatrudnia około 7 tys. osób rozpoczyna swoją pierwszą inwestycje autostradową w Czechach. To budowa odcinka autostrady D35 na północy kraju z miejscowości z Džbánov do Litomyšl.
Czytaj więcej
BMW długo kazało czekać fanom na ten model. Teraz M3 Touring ma szansę stać się hitem sprzedażowym wśród modeli M. To auto znakomite do wszystkiego.