Schneider National jako gigant przewozowy, posiadający około 10 tysięcy ciągników, bez przerwy rekrutuje chętnych na stanowisko kierowcy. Koncept wdrożenia reklam do popularnego symulatora to efekt zainteresowania młodych ludzi grami komputerowymi. Spedytor widzi  w tym coraz bardziej powszechny trend i drzemiący potencjał rekrutowania nowych kierowców. Schneider National zgłosiło się do twórców gry American Truck Simulator proponując zamieszczenie billboardów reklamowych przy wirtualnych drogach.

Czytaj więcej

Słynna autobusowa linia 666 już nie pojedzie na Hel

mat. prasowe

Gra stworzona jest przez firmę SCS Software. To czeska firma produkująca komputerowe gry symulacyjne. Czesi przystali na propozycję i w najnowszej aktualizacji gry można spotkać billboard reklamującym pracę w Schneider National. Hasło reklamowe głosi „Get you career on the road” (przenieś swoją karierę na drogę). Według szacunków twórców gry w USA używa symulatora około 10 tysięcy graczy. Przeważnie są to osoby niezwiązane z branżą transportową.

Czytaj więcej

Alpine A110 R Le Mans: Limitowana seria tylko dla najważniejszych klientów