Skoda rozpoczęła prace nad nowym systemem informacyjnym montowanym w samochodach. Tym razem nie chodzi jednak o wypadki czy korki, ale o spersonalizowane reklamy. Mają one w pierwszym etapie pochodzić od m.in. restauracji, hoteli, sklepów czy innych obiektów, znajdujących się w pobliżu auta. Jako przykład wymieniane są np. reklamy ogumienia w zależności od pogody (jak zapowiadany będzie śnieg to o oponach zimowych), albo gdy będzie kończyć się paliwo w pojeździe to pojawi się reklama pobliskiej stacji benzynowej.

CZYTAJ TAKŻE: Hybrydowa Skoda Octavia iV wyceniona

""

moto.rp.pl

Tego typu informacje mają być wyświetlane w pojazdach wyposażonych w najnowszy system multimedialny Skody. Testy takiego rozwiązania zostaną w pierwszej kolejności udostępnione w Czechach. Akcja obejmie takie modele aut jak: Scala, Kamiq, Superb, Karoq i Kodiaq. Po okresie testowym, usługa zostanie udostępniona również w innych krajach. Na chwilę obecną nie wiadomo czy kierowca/właściciel samochodu będzie mógł zrezygnować z usługi albo ją wyłączyć.