Suzuki wprowadza aplikację „Moje Suzuki” na smartfony

“Moje Suzuki” to aplikacja przeznaczona dla posiadaczy samochodów, motocykli i silników zaburtowych japońskiej marki. Za pomocą interfejsu w smartfonie, użytkownik może uzyskać dostęp do najważniejszych informacji na temat produktu i jego historii, a także wielu innych przydatnych funkcjonalności.

Publikacja: 30.07.2021 08:39

Suzuki wprowadza aplikację „Moje Suzuki” na smartfony

Foto: moto.rp.pl

Użytkownik aplikacji może wybrać swojego najbliższego lub preferowanego dilera Suzuki, (osobno dla każdego typu produktu) i za pomocą kilku kliknięć skontaktować się z doradcą serwisowym w celu umówienia przeglądu w Autoryzowanym Serwisie Suzuki. Aplikacja wyświetli na ekranie smartfona powiadomienie o nadchodzącym przeglądzie lub zaproszenie do serwisu na akcję serwisową. Zarejestrowany użytkownik może uzyskać dostęp do historii serwisowej pojazdu, statusu gwarancji fabrycznej, programu Service Care, a także sprawdzić datę ważności ubezpieczenia Suzuki Assistance oraz dostępne opcje pomocy. Za pośrednictwem aplikacji można również wezwać pomoc w ramach usługi Suzuki Assistance wraz z możliwością pozyskania współrzędnych geograficznych, gdyby doszło do konieczności wezwania służb ratunkowych w miejsce zdarzenia. Klienci korzystający z Programu Serwisowego Suzuki mogą sprawdzić status wirtualnej karty.

CZYTAJ TAKŻE: Suzuki dla straży pożarnej. Pierwsze takie auto w Europie

Aplikacja „Moje Suzuki” oferuje dostęp do najświeższych informacji produktowych japońskiej marki, a także dodatkowych funkcjonalności, jak np. pogoda żeglarska dla użytkowników silników zaburtowych. Ponadto użytkownik może skontaktować się bezpośrednio z dilerem lub Suzuki Motor Poland za pośrednictwem formularza wbudowanego w aplikację. Wystarczy wybrać rodzaj produktu i temat, którego dotyczy zgłoszenie.

""

Foto: moto.rp.pl

Aby uzyskać dostęp do aplikacji „Moje Suzuki” wystarczy pobrać oprogramowanie na telefon komórkowy (działający w systemie Android lub iOS), a następnie zarejestrować w aplikacji swój produkt wpisując podstawowe dane lub po prostu skanując dowód rejestracyjny. Z aplikacji „Moje Suzuki” mogą również korzystać osoby, które formalnie nie są właścicielami pojazdu lub silnika zaburtowego, ale posiadają stosowne upoważnienie. Dotyczy to również drugich i kolejnych właścicieli produktów japońskiej marki. Do rejestracji wystarczy wtedy specjalny kod wygenerowany podczas wizyty u dilera Suzuki. Aplikacja „Moje Suzuki” jest dostępna do pobrania dla telefonów w App Store (dla systemu iOS) oraz Google Play (dla systemu Android).

CZYTAJ TAKŻE: Suzuki Jimny: Ponad pół wieku przygód

Funkcje aplikacji „Moje Suzuki”
– Rejestracja konta użytkownika i możliwość dodania pojazdu/silnika do aplikacji, m. in. poprzez skanowanie dowodu rejestracyjnego.
– Możliwość udostępnienia dostępu do danych pojazdu w aplikacji innemu użytkownikowi.
– Wyświetlanie historii serwisowej posiadanego samochodu, motocykla lub silnika zaburtowego.
– Wyświetlanie informacji na temat gwarancji oraz statusu programu Service Care.
– Wyświetlanie informacji o zbliżających się oraz rekomendowanych terminach przeglądów z przejrzystym formularzem ułatwiającym umówienie wizyty.
– Powiadomienia i informacje o akcjach przywoławczych.
– Status ubezpieczenia Suzuki Assistance, data ważności, dostępne usługi oraz możliwość wezwania pomocy bezpośrednio z aplikacji.
– Informacje o Programie Serwisowym Suzuki i status posiadanej karty rabatowej.
– Powiadomienia o akcjach specjalnych dopasowanych do posiadanego produktu.
– Aktualności produktowe od Suzuki.
– Pogoda żeglarska oraz baza znaków wodnych (dla posiadaczy silników zaburtowych).
– Lista dilerów Suzuki z mapą, możliwością wybrania preferowanego dilera i wygodnymi opcjami kontaktu.

Użytkownik aplikacji może wybrać swojego najbliższego lub preferowanego dilera Suzuki, (osobno dla każdego typu produktu) i za pomocą kilku kliknięć skontaktować się z doradcą serwisowym w celu umówienia przeglądu w Autoryzowanym Serwisie Suzuki. Aplikacja wyświetli na ekranie smartfona powiadomienie o nadchodzącym przeglądzie lub zaproszenie do serwisu na akcję serwisową. Zarejestrowany użytkownik może uzyskać dostęp do historii serwisowej pojazdu, statusu gwarancji fabrycznej, programu Service Care, a także sprawdzić datę ważności ubezpieczenia Suzuki Assistance oraz dostępne opcje pomocy. Za pośrednictwem aplikacji można również wezwać pomoc w ramach usługi Suzuki Assistance wraz z możliwością pozyskania współrzędnych geograficznych, gdyby doszło do konieczności wezwania służb ratunkowych w miejsce zdarzenia. Klienci korzystający z Programu Serwisowego Suzuki mogą sprawdzić status wirtualnej karty.

Materiał Promocyjny
Seat i Cupra. Doświadczenie budowane latami
Na drodze
Grupa Volkswagen nie zwalnia. 30 nowości to dopiero początek.
Materiał Partnera
Kongres Nowej Mobilności jedzie do Katowic
Materiał Partnera
Elektromobilność dotyczy także samochodów ciężarowych
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Materiał Promocyjny
Historyczny sukces opon całorocznych: ADAC przyznaje pierwszą ocenę „dobrą”.