DPD Polska wybrała partnera do zbudowania stacji ładowania

Firma Elocity zbuduje infrastrukturę ładowania samochodów elektrycznych dla floty DPD Polska. Powstanie 150 stacji ładowania.

Publikacja: 20.02.2021 19:39

DPD Polska wybrała partnera do zbudowania stacji ładowania

Foto: moto.rp.pl

Zgodnie ze strategią zrównoważonego rozwoju DPDgroup, obejmującą cele związane z redukcją emisji CO2 i innych cząstek podczas doręczeń i rozwojem przyjaznej logistyki miejskiej, w DPD Polska ruszył projekt utworzenia własnej floty samochodów zeroemisyjnych. Pierwsze 50 pojazdów przyjaznych dla środowiska wkrótce pojawi się w polskich miastach. E-flota DPD Polska – już dziś największa na polskim rynku kurierskim – będzie systematycznie rozwijana.

CZYTAJ TAKŻE: PGE wprowadza opłaty za ładowanie aut elektrycznych

""

moto.rp.pl

W ramach współpracy Elocity wybuduje dla DPD Polska 150 stacji do ładowania i dostarczy narzędzia do zarządzania całym systemem. Elocity to Polska innowacyjna firma oferująca nowoczesne rozwiązania zarządzania infrastrukturą stacji ładowania aut elektrycznych.

CZYTAJ TAKŻE: Kurierzy w elektrycznych MAN

Zgodnie ze strategią zrównoważonego rozwoju DPDgroup, obejmującą cele związane z redukcją emisji CO2 i innych cząstek podczas doręczeń i rozwojem przyjaznej logistyki miejskiej, w DPD Polska ruszył projekt utworzenia własnej floty samochodów zeroemisyjnych. Pierwsze 50 pojazdów przyjaznych dla środowiska wkrótce pojawi się w polskich miastach. E-flota DPD Polska – już dziś największa na polskim rynku kurierskim – będzie systematycznie rozwijana.

CZYTAJ TAKŻE: PGE wprowadza opłaty za ładowanie aut elektrycznych

Materiał Promocyjny
Historyczny sukces opon całorocznych: ADAC przyznaje pierwszą ocenę „dobrą”.
Na drodze
Więcej nowych dróg przed końcem roku
Na drodze
Polska stoi w korkach. Miasta mają wciąż absurdalne pomysły
Na drodze
Specjalna, bezpieczna torebka Skody
Materiał Promocyjny
Aż 7,2% na koncie oszczędnościowym w Citi Handlowy
Na drodze
Suzuki wprowadza aplikację „Moje Suzuki” na smartfony
Materiał Promocyjny
Najpopularniejszy model hiszpańskiej marki