fot. AdobeStock

Spoticar – to nowy pomysł PSA na wtórny obrót używanymi samochodami. Do końca roku projekt ruszy w 11 krajach Europy, w tym także w Polsce.

Nowa oferta będzie dostępna na specjalnej stronie internetowej oraz u wyspecjalizowanych dealerów. Inicjatywa pomoże w realizacji wyznaczonego w planie „Push to Pass” celu miliona umów sprzedaży oraz innych transakcji w segmencie samochodów używanych rocznie. Ma to się stać do 2021 r. – Wprowadzając program Spoticar, Grupa PSA umacnia swoją pozycję na rynku wtórnym — wyjaśnia Marc Lechantre, wiceprezes pionu samochodów używanych. – Spoticar zapewni klientom zainteresowanym ofertą samochodów używanych bezstresowy zakup zarówno przez internet, jak i w placówce dealerskiej, a nawet z dostawą do domu. Program jest właśnie wdrażany we Francji, a wkrótce również stanie się to w innych krajach Europy.

Program powstał, aby uprościć i ujednolicić procedurę zakupu aut przez klientów indywidualnych oraz firmy dzięki cyfryzacji oferty i zapewnieniu obsługi w wyspecjalizowanych placówkach dealerskich. W Spoticarze znajdą się wyselekcjonowane pojazdy różnych marek. Będą one wcześniej poddane ocenie ekspertów i przygotowane przez specjalistów z sieci. Pod wspólny szyld trafi osiem dotychczasowych programów realizowanych przez poszczególne marki, z wyłączeniem DS Certified, który będzie kontynuowany. Na liście krajów włączonych w 2019 r. do programu Spoticar znalazły się Austria, Belgia, Francja, Hiszpania, Holandia, Niemcy, Polska, Portugalia, Szwajcaria, Wielka Brytania i Włochy.  We Francji działa już strona internetowa www.spoticar.fr, a sieć placówek dealerskich w całym kraju oferuje spersonalizowane doradztwo i wsparcie, a także gwarancję pod hasłem: „Zadowolenie lub zwrot pieniędzy” oraz bezpłatny serwis przez rok lub do 15 tys. km.

fot. AdobeStock

Nowy program pojawia się w momencie szybkich zmian na dynamicznie rozwijającym się, ekstremalnie konkurencyjnym i mocno zdigitalizowanym światowym rynku samochodów używanych, szacowanym na około 150 milionów umów sprzedaży oraz innych transakcji rocznie (udział Grupy PSA w tym torcie to ponad 800 tys.). Spoticar zastąpi programy Peugeot Occasion du Lion, Citroën Select, Opel Selection, Vauxhall NetworkQ, Cardays, Eurorepar Car Service i Occasion Garantie.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Pomysł z Wrocławia – przednia szyba samochodu jak ekran w kinie

W przyszłości przednia szyba samochodu może być jak ekran w kinie. Na niej wyświetlane ...

Nadjeżdża sztuczna inteligencja

AI – to pod tymi dwiema literami kryje się sedno przyszłej technologicznej rewolucji w ...

Już niedługo pojawią się motocykle w abonamencie

Carsmile rozpoczął prace nad kolejnym projektem. Tym razem nie chodzi jednak o samochody. Po ...

Cristiano Ronaldo będzie grał w Juventusie w koszulce z logo Jeepa

Fiat: Nieudany strajk przeciwko Ronaldo

Prawie nikt z 1,7 tysiąca pracowników fabryki Fiat Chrysler Automobiles w Melfi nie zdecydował ...

Dacia Duster 1,5 dCi Prestige: Na nowe czasy

Druga generacja najtańszego SUV-a na rynku ma wielkie szanse powtórzyć sukces poprzednika. Ale żeby ...

Zły stan dróg w Polsce. Cypr i Grecja dużo wyżej w rankingu

Stan dróg w Polsce z roku na rok poprawia się, mimo to w mozolnym ...