fot. AdobeStock

Spoticar – to nowy pomysł PSA na wtórny obrót używanymi samochodami. Do końca roku projekt ruszy w 11 krajach Europy, w tym także w Polsce.

Nowa oferta będzie dostępna na specjalnej stronie internetowej oraz u wyspecjalizowanych dealerów. Inicjatywa pomoże w realizacji wyznaczonego w planie „Push to Pass” celu miliona umów sprzedaży oraz innych transakcji w segmencie samochodów używanych rocznie. Ma to się stać do 2021 r. – Wprowadzając program Spoticar, Grupa PSA umacnia swoją pozycję na rynku wtórnym — wyjaśnia Marc Lechantre, wiceprezes pionu samochodów używanych. – Spoticar zapewni klientom zainteresowanym ofertą samochodów używanych bezstresowy zakup zarówno przez internet, jak i w placówce dealerskiej, a nawet z dostawą do domu. Program jest właśnie wdrażany we Francji, a wkrótce również stanie się to w innych krajach Europy.

Program powstał, aby uprościć i ujednolicić procedurę zakupu aut przez klientów indywidualnych oraz firmy dzięki cyfryzacji oferty i zapewnieniu obsługi w wyspecjalizowanych placówkach dealerskich. W Spoticarze znajdą się wyselekcjonowane pojazdy różnych marek. Będą one wcześniej poddane ocenie ekspertów i przygotowane przez specjalistów z sieci. Pod wspólny szyld trafi osiem dotychczasowych programów realizowanych przez poszczególne marki, z wyłączeniem DS Certified, który będzie kontynuowany. Na liście krajów włączonych w 2019 r. do programu Spoticar znalazły się Austria, Belgia, Francja, Hiszpania, Holandia, Niemcy, Polska, Portugalia, Szwajcaria, Wielka Brytania i Włochy.  We Francji działa już strona internetowa www.spoticar.fr, a sieć placówek dealerskich w całym kraju oferuje spersonalizowane doradztwo i wsparcie, a także gwarancję pod hasłem: „Zadowolenie lub zwrot pieniędzy” oraz bezpłatny serwis przez rok lub do 15 tys. km.

fot. AdobeStock

Nowy program pojawia się w momencie szybkich zmian na dynamicznie rozwijającym się, ekstremalnie konkurencyjnym i mocno zdigitalizowanym światowym rynku samochodów używanych, szacowanym na około 150 milionów umów sprzedaży oraz innych transakcji rocznie (udział Grupy PSA w tym torcie to ponad 800 tys.). Spoticar zastąpi programy Peugeot Occasion du Lion, Citroën Select, Opel Selection, Vauxhall NetworkQ, Cardays, Eurorepar Car Service i Occasion Garantie.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Meksyk, Trump – duży problem BMW

Nałożenie przez prezydenta Trumpa 5-procentowej taryfy celnej na meksykańskie towary przychodzi dla BMW w ...

Linda Jackson, prezes Citroëna: Nie jest łatwo dzielić się autem na wsi

Nie przeceniajmy znaczenia współużytkowania samochodów. Z badań wynika, że będzie coraz popularniejsze, ale nie ...

CENY | Mazda CX-30: Narodziny księżniczki

Mazda zaprezentowała w Polsce nową Mazdę CX-30. Kolejny crossover tej marki może sporo namieszać ...

Suzuki przedłuża sponsoring polskiej koszykówki

Suzuki Motor Poland i Polski Związek Koszykówki oraz Polska Liga Koszykówki podpisały nową, dwuletnią ...

Rekordowe zyski Grupy Volkswagena. Afera dieslowa już nie szkodzi

Grupa Volkswagena wypracowała w 2017 roku rekordowe wyniki. Zysk operacyjny wyniósł 17 mld euro, ...

Porsche Macan: Bezpieczeństwo na pierwszym planie

Każdego roku do klientów na całym świecie trafia około 100 tysięcy nowych Macanów. To ...