Audi podjęło decyzję o przedłużeniu gwarancji dla nowych samochodów ze względu na panującą pandemię koronawirusa. Przez zaistniałą sytuację wielu klientów nie było bądź nadal nie jest w stanie udać się do ASO (Autoryzowanego Serwisu Obsługi) i zgłosić swoje roszczenia gwarancyjne.
CZYTAJ TAKŻE: Plany Audi do 2024: zmniejszenie inwestycji, przyspieszenie elektryfikacji
Z tego względu dla aut wyprodukowanych w Europie, Brazylii, Meksyku i Indiach, producent przedłuża gwarancję o 3 miesiące (nie dłużej niż do 31 sierpnia 2020 roku). Dotyczy to zarówno standardowej gwarancji jak i pakietu naprawczego Audi Extensive. Jest jednak pewien haczyk. Dodatkową „ochronę” dostaną klienci, których gwarancja kończy się w okresie od 1 marca 2020 roku do 31 maja 2020 roku i jeżeli powodem jej zakończenia nie jest przebieg samochodu. Jeżeli zakończy się ona przez przekroczenie limitu gwarancyjnego to nie zostanie przedłużona. Ukłon marki w stronę klientów jest chwalebny. W końcu dodatkowe trzy miesiące mogą okazać się zbawienne i pozwolą naprawić auto bez dodatkowych kosztów.