Reklama

Nissan: Asystent pasa ruchu na polu golfowym

Nissan przenosi asystenta pasa ruchu na pole golfowe. To sprawi, że trafienie do dołka będzie dziecinni proste, ponieważ piłka zawsze dolatuje do celu.

Publikacja: 02.09.2019 08:52

Nissan: Asystent pasa ruchu na polu golfowym

Foto: moto.rp.pl

Chcesz zagrać po mistrzowsku w golfa? Zagraj piłeczką Nissana. Dzięki autonomicznej piłce golfowej japoński producent pokazuje, że czujniki i elementy z systemów wspomagania pojazdu mogą być również stosowane w innych obszarach. W przypadku gry w golfa piłeczka wyposażona w odpowiednie sensory nawet po najgorszym uderzeniu znajdzie się w dołku.

Reklama
Reklama

Nissan promuje w ten sposób nową generację systemu Pro Pilo II, który zadebiutuje jesienią na rynku japońskim w modelu Skyline. To pierwsza na świecie technologia wspomagania kierowcy, która umożliwia jazdę autostradą bez trzymania kierownicy. Nowy system, ma umożliwić jazdę odcinkiem autostrady – od wjazdu do zjazdu i wykorzystuje pokładową nawigację do sterowania samochodem zgodnie z ustaloną trasą na drogach ekspresowych i autostradach. Po raz pierwszy system umożliwia także jazdę bez trzymania kierownicy, o ile kierowca nie zamierza zmieniać pasa ruchu. Aby skorzystać z tej funkcji, kierowca musi najpierw określić w systemie nawigacji miejsce docelowe i zaprogramować trasę podróży. Gdy samochód znajdzie się na autostradzie, sterowanie przejmuje system.

Sama piłka golfowa jest zaawansowana technologicznie i działa dokładnie tak jak wbudowany w samochodzie system. Nieważne jak uderzona zawsze trafi do odpowiedniego dołka.

Reklama
Reklama

ZOBACZ TAKŻE: Nissan e-NV200: Elektryczny lider w Europie

""

System Pro Pilot II zadebiutuje w nowym Nissanie Skyline i będzie początkowo dostępny wyłącznie w Japonii.

Foto: moto.rp.pl

Chcesz zagrać po mistrzowsku w golfa? Zagraj piłeczką Nissana. Dzięki autonomicznej piłce golfowej japoński producent pokazuje, że czujniki i elementy z systemów wspomagania pojazdu mogą być również stosowane w innych obszarach. W przypadku gry w golfa piłeczka wyposażona w odpowiednie sensory nawet po najgorszym uderzeniu znajdzie się w dołku.

Nissan promuje w ten sposób nową generację systemu Pro Pilo II, który zadebiutuje jesienią na rynku japońskim w modelu Skyline. To pierwsza na świecie technologia wspomagania kierowcy, która umożliwia jazdę autostradą bez trzymania kierownicy. Nowy system, ma umożliwić jazdę odcinkiem autostrady – od wjazdu do zjazdu i wykorzystuje pokładową nawigację do sterowania samochodem zgodnie z ustaloną trasą na drogach ekspresowych i autostradach. Po raz pierwszy system umożliwia także jazdę bez trzymania kierownicy, o ile kierowca nie zamierza zmieniać pasa ruchu. Aby skorzystać z tej funkcji, kierowca musi najpierw określić w systemie nawigacji miejsce docelowe i zaprogramować trasę podróży. Gdy samochód znajdzie się na autostradzie, sterowanie przejmuje system.

Reklama
Na drodze
Auta z Chin wjeżdżają na rynek wtórny
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Materiał Promocyjny
Opony premium – innowacje, które budują przewagę na drodze
Materiał Partnera
Elektromobilność dotyczy także samochodów ciężarowych
Na drodze
Więcej nowych dróg przed końcem roku
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Na drodze
Polska stoi w korkach. Miasta mają wciąż absurdalne pomysły
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Reklama
Reklama