Nissan: Asystent pasa ruchu na polu golfowym

Nissan przenosi asystenta pasa ruchu na pole golfowe. To sprawi, że trafienie do dołka będzie dziecinni proste, ponieważ piłka zawsze dolatuje do celu.

Publikacja: 02.09.2019 08:52

Nissan: Asystent pasa ruchu na polu golfowym

Foto: moto.rp.pl

Chcesz zagrać po mistrzowsku w golfa? Zagraj piłeczką Nissana. Dzięki autonomicznej piłce golfowej japoński producent pokazuje, że czujniki i elementy z systemów wspomagania pojazdu mogą być również stosowane w innych obszarach. W przypadku gry w golfa piłeczka wyposażona w odpowiednie sensory nawet po najgorszym uderzeniu znajdzie się w dołku.

Nissan promuje w ten sposób nową generację systemu Pro Pilo II, który zadebiutuje jesienią na rynku japońskim w modelu Skyline. To pierwsza na świecie technologia wspomagania kierowcy, która umożliwia jazdę autostradą bez trzymania kierownicy. Nowy system, ma umożliwić jazdę odcinkiem autostrady – od wjazdu do zjazdu i wykorzystuje pokładową nawigację do sterowania samochodem zgodnie z ustaloną trasą na drogach ekspresowych i autostradach. Po raz pierwszy system umożliwia także jazdę bez trzymania kierownicy, o ile kierowca nie zamierza zmieniać pasa ruchu. Aby skorzystać z tej funkcji, kierowca musi najpierw określić w systemie nawigacji miejsce docelowe i zaprogramować trasę podróży. Gdy samochód znajdzie się na autostradzie, sterowanie przejmuje system.

Sama piłka golfowa jest zaawansowana technologicznie i działa dokładnie tak jak wbudowany w samochodzie system. Nieważne jak uderzona zawsze trafi do odpowiedniego dołka.

ZOBACZ TAKŻE: Nissan e-NV200: Elektryczny lider w Europie

""

System Pro Pilot II zadebiutuje w nowym Nissanie Skyline i będzie początkowo dostępny wyłącznie w Japonii.

Foto: moto.rp.pl

Chcesz zagrać po mistrzowsku w golfa? Zagraj piłeczką Nissana. Dzięki autonomicznej piłce golfowej japoński producent pokazuje, że czujniki i elementy z systemów wspomagania pojazdu mogą być również stosowane w innych obszarach. W przypadku gry w golfa piłeczka wyposażona w odpowiednie sensory nawet po najgorszym uderzeniu znajdzie się w dołku.

Nissan promuje w ten sposób nową generację systemu Pro Pilo II, który zadebiutuje jesienią na rynku japońskim w modelu Skyline. To pierwsza na świecie technologia wspomagania kierowcy, która umożliwia jazdę autostradą bez trzymania kierownicy. Nowy system, ma umożliwić jazdę odcinkiem autostrady – od wjazdu do zjazdu i wykorzystuje pokładową nawigację do sterowania samochodem zgodnie z ustaloną trasą na drogach ekspresowych i autostradach. Po raz pierwszy system umożliwia także jazdę bez trzymania kierownicy, o ile kierowca nie zamierza zmieniać pasa ruchu. Aby skorzystać z tej funkcji, kierowca musi najpierw określić w systemie nawigacji miejsce docelowe i zaprogramować trasę podróży. Gdy samochód znajdzie się na autostradzie, sterowanie przejmuje system.

Materiał Promocyjny
Seat i Cupra. Doświadczenie budowane latami
Na drodze
Grupa Volkswagen nie zwalnia. 30 nowości to dopiero początek.
Materiał Partnera
Kongres Nowej Mobilności jedzie do Katowic
Materiał Partnera
Elektromobilność dotyczy także samochodów ciężarowych
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Materiał Promocyjny
Historyczny sukces opon całorocznych: ADAC przyznaje pierwszą ocenę „dobrą”.