Volvo Trucks wypuszcza na rynek cztery nowe ciężarówki – niezwykłe w tej branży z pozornie niekończącymi się cyklami modelowymi. Niesamowity spot, który wymyślili Szwedzi, jest równie niezwyky jak fakt pojawienia się tylu nowych modeli.
Aby zademonstrować moc i siłę czterech nowych serii pojazdów – Volvo FH, Volvo FH16, Volvo FM i Volvo FMX – Volvo zbudowało ogromną wieżę z ciężarówek o wysokości 15 metrów i 58 ton, układając cztery nowe pojazdy jeden na drugim. Roger Alm, wiceprezes wykonawczy Volvo Group i prezes Volvo Trucks znalazł się w czołówce filmu, w kórym mówi: „To nasza największa w historii premiera rynkowa w Volvo Trucks. Pojazdy będą miały ogromny wpływ na rentowność naszych klientów i ich zdolność do konkurowania o zamówienia, a także o najlepszych kierowców. Dzień kręcenia reklamy był dla mnie zdecydowanie niezwykłym dniem. Mam szacunek dla dużych wysokości, czuję się bardziej jak u siebie w domu”.
CZYTAJ TAKŻE: Test | Volvo S90 D5 AWD: Ceniąc wygodę, styl i święty spokój