Land Rover nowym sponsorem Kite Cup

Motoryzacja lubi sport. Szczególnie ten widowiskowy. Po 15 latach Kite Cup zmienił barwy sponsora z Forda na Land Rovera i Xiaomi.

Publikacja: 07.07.2021 19:22

Land Rover nowym sponsorem Kite Cup

Foto: moto.rp.pl

Najbardziej zaangażowaną w sport marką motoryzacyjną w Polsce jest bez wątpienia Suzuki. Zgodnie z hasłem „Way of Life” polski importer japońskiej marki sponsoruje polski boks olimpijski, reprezentację koszykówki, Energa Basket Ligę, koszykarską 1 Ligę Mężczyzn, reprezentację szczypiornistów oraz PGNiG Superligę i Superligę Kobiet. Ponadto jest sponsorem tytularnym zespołu Suzuki Korona Handball Kielce grającym w 1 lidze polskiej piłki ręcznej kobiet, a także drużyny piłkarskiej Korona Kielce, występującej w Fortuna 1 Lidze. Teraz do grona marek promujących aktywny styl życia dołączył Land Rover, który został oficjalnym partnerem Xiaomi Kite Cup. Dyscypliny, która stała się sportem olimpijskim.

CZYTAJ TAKŻE: Elektromobilność to nowy cel na przyszłość Jaguara i Land Rovera

Xiaomi Kite Cup driven by Land Rover to zawody z cyklu pucharu i mistrzostw Polski w kitesurfingu i wingfoilu, które rozpoczęły się na początku lipca w Rewie. Kolejne zawody zostaną rozegrane w Krynicy Morskiej i Pucku. – Kitesurfing, tak jak samochody Land Rover jest dla ludzi pełnych pasji, aktywnych, otwartych na świat, którzy nie przestają odkrywać, stąd nasza obecność w tym sezonie przy zawodach – komentuje Łukasz Goździor – Dyrektor Marketingu i PR, Jaguar Land Rover Polska.

""

moto.rp.pl

Dodatkowo podczas całego cyklu zawodów Land Rover razem z Fundacją Mare będzie uczył i promował istotę dbania o plaże i morze, a każdy dzień Mistrzostw rozpocznie od wspólnego sprzątania śmieci z plaży. Fundacja Mare, która od 2016 roku zajmuje się ochroną ekosystemów morskich ze szczególnym naciskiem na ochronę ekosystemu naszego rodzimego Morza Bałtyckiego. Zawodnicy otrzymają zegarek Mi Watch, który monitoruje stan zdrowia użytkownika, a po każdych zawodach zostanie spisana liczba przepłyniętych kilometrów przez każdego z zawodników. Jeden kilometr to 3 złote, które zostaną przekazane na ochronę Bałtyku i działania Fundacji Mare.

CZYTAJ TAKŻE: Limitowana seria Land Rovera Defender z silnikiem V8

Land Rover dobrze wyczuł moment wejścia w kitesurfing, który będzie rozgrywany jako jedna z dyscyplin na Igrzyskach Olimpijskich w Paryżu w 2024 roku. To może przyczynić się do popuryzacji tego widowiskowego sportu.

Najbardziej zaangażowaną w sport marką motoryzacyjną w Polsce jest bez wątpienia Suzuki. Zgodnie z hasłem „Way of Life” polski importer japońskiej marki sponsoruje polski boks olimpijski, reprezentację koszykówki, Energa Basket Ligę, koszykarską 1 Ligę Mężczyzn, reprezentację szczypiornistów oraz PGNiG Superligę i Superligę Kobiet. Ponadto jest sponsorem tytularnym zespołu Suzuki Korona Handball Kielce grającym w 1 lidze polskiej piłki ręcznej kobiet, a także drużyny piłkarskiej Korona Kielce, występującej w Fortuna 1 Lidze. Teraz do grona marek promujących aktywny styl życia dołączył Land Rover, który został oficjalnym partnerem Xiaomi Kite Cup. Dyscypliny, która stała się sportem olimpijskim.

Tu i Teraz
Porsche brakuje części. Wyprodukuje mniej samochodów i musi skorygować prognozę
Tu i Teraz
Luksusowe auto za kryptowalutę. Ferrari pozwala europejskim klientom płacenie w Bitcoinach
Tu i Teraz
Kończy się dobra passa polskiego przemysłu motoryzacyjnego
Tu i Teraz
Ceglany piec ogrzewany wodorem. Tak Toyota piecze pizzę
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Tu i Teraz
Serbia chce udostępnić UE jedno z największych złóż litu na świecie