Najbardziej zaangażowaną w sport marką motoryzacyjną w Polsce jest bez wątpienia Suzuki. Zgodnie z hasłem „Way of Life” polski importer japońskiej marki sponsoruje polski boks olimpijski, reprezentację koszykówki, Energa Basket Ligę, koszykarską 1 Ligę Mężczyzn, reprezentację szczypiornistów oraz PGNiG Superligę i Superligę Kobiet. Ponadto jest sponsorem tytularnym zespołu Suzuki Korona Handball Kielce grającym w 1 lidze polskiej piłki ręcznej kobiet, a także drużyny piłkarskiej Korona Kielce, występującej w Fortuna 1 Lidze. Teraz do grona marek promujących aktywny styl życia dołączył Land Rover, który został oficjalnym partnerem Xiaomi Kite Cup. Dyscypliny, która stała się sportem olimpijskim.
CZYTAJ TAKŻE: Elektromobilność to nowy cel na przyszłość Jaguara i Land Rovera
Xiaomi Kite Cup driven by Land Rover to zawody z cyklu pucharu i mistrzostw Polski w kitesurfingu i wingfoilu, które rozpoczęły się na początku lipca w Rewie. Kolejne zawody zostaną rozegrane w Krynicy Morskiej i Pucku. – Kitesurfing, tak jak samochody Land Rover jest dla ludzi pełnych pasji, aktywnych, otwartych na świat, którzy nie przestają odkrywać, stąd nasza obecność w tym sezonie przy zawodach – komentuje Łukasz Goździor – Dyrektor Marketingu i PR, Jaguar Land Rover Polska.
Dodatkowo podczas całego cyklu zawodów Land Rover razem z Fundacją Mare będzie uczył i promował istotę dbania o plaże i morze, a każdy dzień Mistrzostw rozpocznie od wspólnego sprzątania śmieci z plaży. Fundacja Mare, która od 2016 roku zajmuje się ochroną ekosystemów morskich ze szczególnym naciskiem na ochronę ekosystemu naszego rodzimego Morza Bałtyckiego. Zawodnicy otrzymają zegarek Mi Watch, który monitoruje stan zdrowia użytkownika, a po każdych zawodach zostanie spisana liczba przepłyniętych kilometrów przez każdego z zawodników. Jeden kilometr to 3 złote, które zostaną przekazane na ochronę Bałtyku i działania Fundacji Mare.