Lancia powinna być najbardziej problematyczną marką w grupie FCA. Została wycofana z rynku we wszystkich krajach poza Włochami, a tam oferta skurczyła się do jednego modelu – Ypsilon. Jednak to Lancia sprzedała więcej samochodów we Włoszech niż Alfa Romeo w Europie. W pierwszym półroczu 2019 roku Lancia miała nieco mniej niż 35 000 rejestracji nowych samochodów (plus 28 procent) a Alfa tylko nieco powyżej 30 000 sztuk (minus 42 procent). Warto przypomnieć, że Ypsilon ma ponad osiem lat.
Lancia Ypsilon.
Bridgestone jest numerem jeden wśród producentów opon na świecie. W 2017 roku Japończycy osiągnęli obrót o wartości 26,2 mld dolarów (ponad 100 mld złotych). Jeśli chodzi o liczbę wyprodukowanych opon to Lego powinno być numerem jeden. Producent zabawek twierdzi, że wytwarza dla swoich zestawów ponad 700 milionów opon rocznie. Każda setna część Lego to zatem opona. Jak duża jest przewaga nad Bridgestone, nie można dokładnie określić. Japończycy nie podają w rocznym bilansie liczby wyprodukowanych opon tylko ile ton zostało wyprodukowane. W 2018 roku było to 1,9 mln ton.
Przeciętny niemiecki samochód ma 153 KM, kosztuje 31 130 euro i zostanie zezłomowany lub wywieziony za granicę po 9,5 latach użytkowania.