Reklama

Seat sponsorem festiwalu Open’er

Seat jest pierwszą marką motoryzacyjną, jaka zaistnieje w przestrzeni festiwalu muzycznego Open’er Festival.

Publikacja: 28.06.2019 13:36

Seat sponsorem festiwalu Open’er

Foto: moto.rp.pl

To nie pierwszy kontakt Seata z muzyką. Seat już od kilku lat angażuje się w projekty muzyczne i współpracuje z najważniejszymi europejskimi festiwalami. Tylko w tym roku Seat obecny był na barcelońskim festiwalu Primavera Sound, edycjach Lollapaloozy w Paryżu i Berlinie oraz Wireless Festival we Frankfurcie.

""

Festiwal Seat Primavera Sound odbywa się w Barcelonie.

Foto: moto.rp.pl

Jak podkreślają przedstawiciele marki, wydarzenia muzyczne korespondują z jej tożsamością: – Open’er to największy festiwal w Polsce, który co roku przyciąga setki tysięcy ludzi. Tym bardziej cieszymy się, że dołączamy do niego jako pierwsza marka motoryzacyjna w historii – mówi Jakub Góralczyk, PR Manager Seata Polska. – Wierzymy w niepowtarzalną siłę muzyki do przełamywania barier i łączenia ludzi. Biorąc udział w festiwalu chcemy podzielić się energią Seata i pragniemy, by wszyscy uczestnicy tego wydarzenia dali się – wraz z nami – ponieść wspaniałej muzyce.

""

Jakub Góralczyk, PR Manager Seat Polska.

Foto: moto.rp.pl

Strefa Seata na Open’erze będzie przestrzenią, w której będzie panować odprężający, barceloński klimat. Zaprojektowano ją tak, by zbliżała uczestników do pozytywnej i inspirującej stolicy Katalonii, wnosiła koloryt i swoje wyjątkowe barwy w doświadczenie festiwalu – ale także umożliwiała dzielenie się wrażeniami z koncertów w zrelaksowanej atmosferze. Podczas Open’era w strefie Seata zaproszony artysta stworzy także unikalny miejski street art. Co więcej, uczestnicy otrzymają również możliwość wzięcia udziału w wyjątkowym doświadczeniu car-a-oke.

Reklama
Reklama
""

Open’er Festival to najwiekszy festiwal muzyczny w Polsce.

Foto: moto.rp.pl

– Zaangażowanie SEAT-a w muzykę jest częścią naszej międzynarodowej strategii – mówi Michał Zygmanowski, Dyrektor marketingu SEAT – Pragniemy w ten sposób stworzyć organiczną platformę łączącą nasze DNA – energetyczny charakter marki, jej niepowtarzalną dynamikę – z tym, co uniwersalnie wzbudza nasze emocje, przywiązuje, nie pozostawia obojętnym. Dlatego też Open’er Festival jest naszym naturalnym partnerem. Open’er Festival rozpoczyna się w Gdyni 3 lipca i potrwa do 6 lipca.

ZOBACZ TAKŻE: Czego słuchamy w aucie? Seat publikuje wyniki badań

To nie pierwszy kontakt Seata z muzyką. Seat już od kilku lat angażuje się w projekty muzyczne i współpracuje z najważniejszymi europejskimi festiwalami. Tylko w tym roku Seat obecny był na barcelońskim festiwalu Primavera Sound, edycjach Lollapaloozy w Paryżu i Berlinie oraz Wireless Festival we Frankfurcie.

Jak podkreślają przedstawiciele marki, wydarzenia muzyczne korespondują z jej tożsamością: – Open’er to największy festiwal w Polsce, który co roku przyciąga setki tysięcy ludzi. Tym bardziej cieszymy się, że dołączamy do niego jako pierwsza marka motoryzacyjna w historii – mówi Jakub Góralczyk, PR Manager Seata Polska. – Wierzymy w niepowtarzalną siłę muzyki do przełamywania barier i łączenia ludzi. Biorąc udział w festiwalu chcemy podzielić się energią Seata i pragniemy, by wszyscy uczestnicy tego wydarzenia dali się – wraz z nami – ponieść wspaniałej muzyce.

Reklama
Tu i Teraz
Autostradowy paraliż w Niemczech. Kluczowy węzeł zamknięty na ponad trzy lata
Tu i Teraz
Toyota buduje fabrykę przyszłości. Japoński gigant inwestuje w nową erę motoryzacji
Tu i Teraz
Porsche bez szefa. Oliver Blume rezygnuje z podwójnej roli
Tu i Teraz
Nawet milionerzy i miliarderzy wstrzymują się dziś z zakupami supersamochodów
Tu i Teraz
Dieselgate w Polsce. Volkswagen zapłaci 73,7 mln zł i kończy batalię z UOKiK
Reklama
Reklama