Nowy standard salonów Suzuki: Elegancko, stylowo, zaskakująco

Nowe, udoskonalone standardy sprzedaży i obsługi są wprowadzane w przededniu wkroczenia marki Suzuki w drugie stulecie swojego istnienia w 2020 roku.

Publikacja: 16.09.2018 12:10

Nowy standard salonów Suzuki: Elegancko, stylowo, zaskakująco

Foto: moto.rp.pl

– Miejsce, w którym klient spotyka się z marką, to jeden z najistotniejszych aspektów marketingu mix i funkcjonowania firmy motoryzacyjnej. Dziś prezentujemy nowy Salon Firmowy Suzuki. To miejsce będzie wyznaczać standardy jakościowe dla wszystkich punktów sprzedaży marki w Polsce. Nowy projekt został opracowany z uwzględnieniem potrzeb współczesnych klientów, ergonomii, funkcjonalizmu i nowoczesności. Poprzez użytą kolorystykę nawiązujemy do korzeni marki – silnie zaznaczamy akcenty nawiązujące do czerwieni symbolu „S” w logo Suzuki. Kolor biały jest przewodnim motywem sprzyjającym osiągnięciu efektu czystych, jasnych i przestronnych wnętrz, które stanowią atrakcyjne tło dla prezentacji nowoczesnych produktów marki Suzuki – powiedział Mikołaj Matsumoto, dyrektor marketingu Suzuki Motor Poland.

""

Foto: moto.rp.pl

Nowy standard jakościowy wprowadza jednolite zasady określające wygląd salonów sprzedaży. Opiera się on na rekomendacjach Suzuki Motor Corporation, a ostateczny kształt projektu został sformułowany lokalnie przez Suzuki Motor Poland. Wytyczne dotyczące kolorystyki ścian i podłogi definiują dominujący kolor biały, jako symbolizujący wysoką jakość i wyrafinowanie. Płaszczyzny salonu kształtują srebrne akcenty, wielkoformatowe grafiki oraz panele z trójwymiarowymi symbolami Suzuki. Przestrzenie wewnątrz salonu są wydzielone taflami szkła, które gwarantują komfort i prywatność rozmów prowadzonych przez klientów. Specjalną atencją zostały otoczone dzieci, dla których zaprojektowano przytulną i bezpieczną strefę zabaw. Nowoczesny system oświetlenia kształtuje i rzeźbi przestrzeń tworząc idealną atmosferę do prezentacji produktów Suzuki. Lampy emitujące światło w kolorze niebieskim oświetlają wnętrze do późnych godzin nocnych tworząc unikatowy klimat wokół salonu.

""

Foto: moto.rp.pl

""

Foto: moto.rp.pl

Byliśmy na otwarciu pierwszego salonu przebudowanego według nowych standardów. Trzeba przyznać, że całość robi bardzo pozytywne wrażenie. Nowy styl podnosi zdecydowanie standard obsługi. Czerwone samochody, białe ściany i podłoga, dużo szkła to wszystko wygląda bardziej jakbyśmy byli w salonie Ferrari. Z taką prezencją Suzuki w obsłudze klienta szybko awansuje na sam szczyt. Tego typu standardy można spotkać w markach premium. I to też nie we wszystkich. Cieszy też fakt, że to autorski projekt made in Poland.

""

Foto: moto.rp.pl

– Miejsce, w którym klient spotyka się z marką, to jeden z najistotniejszych aspektów marketingu mix i funkcjonowania firmy motoryzacyjnej. Dziś prezentujemy nowy Salon Firmowy Suzuki. To miejsce będzie wyznaczać standardy jakościowe dla wszystkich punktów sprzedaży marki w Polsce. Nowy projekt został opracowany z uwzględnieniem potrzeb współczesnych klientów, ergonomii, funkcjonalizmu i nowoczesności. Poprzez użytą kolorystykę nawiązujemy do korzeni marki – silnie zaznaczamy akcenty nawiązujące do czerwieni symbolu „S” w logo Suzuki. Kolor biały jest przewodnim motywem sprzyjającym osiągnięciu efektu czystych, jasnych i przestronnych wnętrz, które stanowią atrakcyjne tło dla prezentacji nowoczesnych produktów marki Suzuki – powiedział Mikołaj Matsumoto, dyrektor marketingu Suzuki Motor Poland.

Tu i Teraz
Statek przewożący 3000 aut płonie u wybrzeży Alaski. Na pokładzie elektryki
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Tu i Teraz
Jest taki sam na całym świecie. Dlaczego znak "Stop" jest ośmiokątem?
Tu i Teraz
Niemiecka motoryzacja pogrąża się w depresji
Tu i Teraz
Czy Tesla musi wymienić komputery w 4 mln aut? Są zbyt słabe dla autonomicznej jazdy
Tu i Teraz
Chiński producent chwali się 60 letnim doświadczeniem w branży moto