Nowy standard salonów Suzuki: Elegancko, stylowo, zaskakująco

Nowe, udoskonalone standardy sprzedaży i obsługi są wprowadzane w przededniu wkroczenia marki Suzuki w drugie stulecie swojego istnienia w 2020 roku.

Publikacja: 16.09.2018 12:10

Nowy standard salonów Suzuki: Elegancko, stylowo, zaskakująco

Foto: moto.rp.pl

– Miejsce, w którym klient spotyka się z marką, to jeden z najistotniejszych aspektów marketingu mix i funkcjonowania firmy motoryzacyjnej. Dziś prezentujemy nowy Salon Firmowy Suzuki. To miejsce będzie wyznaczać standardy jakościowe dla wszystkich punktów sprzedaży marki w Polsce. Nowy projekt został opracowany z uwzględnieniem potrzeb współczesnych klientów, ergonomii, funkcjonalizmu i nowoczesności. Poprzez użytą kolorystykę nawiązujemy do korzeni marki – silnie zaznaczamy akcenty nawiązujące do czerwieni symbolu „S” w logo Suzuki. Kolor biały jest przewodnim motywem sprzyjającym osiągnięciu efektu czystych, jasnych i przestronnych wnętrz, które stanowią atrakcyjne tło dla prezentacji nowoczesnych produktów marki Suzuki – powiedział Mikołaj Matsumoto, dyrektor marketingu Suzuki Motor Poland.

""

moto.rp.pl

Nowy standard jakościowy wprowadza jednolite zasady określające wygląd salonów sprzedaży. Opiera się on na rekomendacjach Suzuki Motor Corporation, a ostateczny kształt projektu został sformułowany lokalnie przez Suzuki Motor Poland. Wytyczne dotyczące kolorystyki ścian i podłogi definiują dominujący kolor biały, jako symbolizujący wysoką jakość i wyrafinowanie. Płaszczyzny salonu kształtują srebrne akcenty, wielkoformatowe grafiki oraz panele z trójwymiarowymi symbolami Suzuki. Przestrzenie wewnątrz salonu są wydzielone taflami szkła, które gwarantują komfort i prywatność rozmów prowadzonych przez klientów. Specjalną atencją zostały otoczone dzieci, dla których zaprojektowano przytulną i bezpieczną strefę zabaw. Nowoczesny system oświetlenia kształtuje i rzeźbi przestrzeń tworząc idealną atmosferę do prezentacji produktów Suzuki. Lampy emitujące światło w kolorze niebieskim oświetlają wnętrze do późnych godzin nocnych tworząc unikatowy klimat wokół salonu.

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

Byliśmy na otwarciu pierwszego salonu przebudowanego według nowych standardów. Trzeba przyznać, że całość robi bardzo pozytywne wrażenie. Nowy styl podnosi zdecydowanie standard obsługi. Czerwone samochody, białe ściany i podłoga, dużo szkła to wszystko wygląda bardziej jakbyśmy byli w salonie Ferrari. Z taką prezencją Suzuki w obsłudze klienta szybko awansuje na sam szczyt. Tego typu standardy można spotkać w markach premium. I to też nie we wszystkich. Cieszy też fakt, że to autorski projekt made in Poland.

""

moto.rp.pl

– Miejsce, w którym klient spotyka się z marką, to jeden z najistotniejszych aspektów marketingu mix i funkcjonowania firmy motoryzacyjnej. Dziś prezentujemy nowy Salon Firmowy Suzuki. To miejsce będzie wyznaczać standardy jakościowe dla wszystkich punktów sprzedaży marki w Polsce. Nowy projekt został opracowany z uwzględnieniem potrzeb współczesnych klientów, ergonomii, funkcjonalizmu i nowoczesności. Poprzez użytą kolorystykę nawiązujemy do korzeni marki – silnie zaznaczamy akcenty nawiązujące do czerwieni symbolu „S” w logo Suzuki. Kolor biały jest przewodnim motywem sprzyjającym osiągnięciu efektu czystych, jasnych i przestronnych wnętrz, które stanowią atrakcyjne tło dla prezentacji nowoczesnych produktów marki Suzuki – powiedział Mikołaj Matsumoto, dyrektor marketingu Suzuki Motor Poland.

Tu i Teraz
Uruchomiono nowy odcinkowy pomiar prędkości na popularnej drodze na Śląsku
Tu i Teraz
Polacy sobie nie żałują: nowe auta sprzedają się lepiej niż paliwa, leki i kosmetyki
Tu i Teraz
Ponad 150 proc. wzrosną ceny za badanie techniczne samochodu
Tu i Teraz
U brzegu Namibii odkryto największe na świecie złoże ropy naftowej
Tu i Teraz
Ta marka motoryzacyjna miała być światowym hitem. Teraz jej akcje są na dnie
Materiał Promocyjny
Dzięki akcesji PKB Polski się podwoił