Tego jeszcze w polskim świecie motoryzacji nie było. Prezes marki motoryzacyjnej został członkiem rady nadzorczej profesjonalnej ligi sportowej.

Od kiedy w 2017 roku Piotr Dulnik objął funkcję prezesa Suzuki Motor Poland o japońskiej firmie zaczęło być głośno. To pierwszy nie japoński prezes, jest jednym z najmłodszych na tym stanowisku w światowych strukturach Suzuki, a japońska marka wkroczyła jak żaden inny importer motoryzacyjny w Polsce w świat sportu. Suzuki Motor Poland jest sponsorem polskiej kadry narodowej koszykarzy, reprezentacji w piłce ręcznej, Polskiej Ligii Koszykówki, Superligi, kadry bokserskiej i grającej w PKO BP Ekstraklasie drużyny Korona Kielce. Suzuki wspiera polski sport nie tylko finansowo czy motoryzacyjnie, ale importer, jako jedyna marka moto w Polsce może pochwalić się stadionem Korony Kielce nazwanym Suzuki Arena. Teraz kolejny historyczny moment, bo to pierwszy raz w historii, kiedy menedżer branży motoryzacyjnej znajduje uznanie w świecie profesjonalnego sportu.

Piotr Dulnik, prezes Suzuki Motor Poland.

Piotr Dulnik został nowym członkiem rady nadzorczej w spółce Polska Ligi Koszykówki S.A. – Powołanie na członka Rady Nadzorczej w spółce Polska Liga Koszykówki S.A. traktuję jako ogromny zaszczyt i wyróżnienie. Mam nadzieję, że moje dotychczasowe doświadczenie zawodowe i kontakty biznesowe pomogą skutecznie realizować wspólne cele. Jestem przekonany, że Energa Basket Liga ma ogromny potencjał do tego, aby w najbliższym czasie dołączyć do grona najbardziej prestiżowych rozgrywek w Europie – powiedział Piotr Dulnik, Prezes Suzuki Motor Poland.

– Jest nam niezmiernie miło poinformować, że do Rady Nadzorczej Polskiej Ligi Koszykówki został powołany pan Piotr Dulnik, Prezes Suzuki Motor Poland. To dla nas zaszczyt, że przedstawiciel biznesu dołącza do naszego grona, tym bardziej, że Suzuki jest oficjalnym sponsorem Polskiej Ligi Koszykówki. Jestem przekonany, że tak doświadczony manager wesprze nowe projekty Polskiej Ligi Koszykówki – powiedział Marek Lembrych, przewodniczący Rady Nadzorczej PLK.

Piotr Dulnik.

Na początku czerwca 2019 roku Suzuki Motor Poland i PZKosz oraz PLK ogłosiły podpisanie kolejnej umowy sponsoringowej. Suzuki zostało Sponsorem Głównym Reprezentacji Polski Koszykarzy i Koszykarek i Sponsorem Oficjalnym Energa Basket Ligi w ekstraklasie mężczyzn i kobiet. Turnieje finałowe Pucharu Polski Mężczyzn i Kobiet oraz mecz o Superpuchar Polski zostały objęte sponsoringiem tytularnym Suzuki. Oprócz wsparcia finansowego japońska marka udostępniła flotę 150 samochodów dla związku i klubów.

– Suzuki współpracuje z PZKosz i Polską Ligi Koszykówki od 2013 roku, co doskonale pokazuje, że jesteśmy stabilnym i wiarygodnym partnerem. Naszą współpracę rozpoczęliśmy w momencie, gdy zainteresowanie koszykówką w Polsce nie było duże. Jednak przez te lata wierzyliśmy, że długofalowa współpraca zaowocuje, co potwierdził historyczny awans i wysokie miejsce na ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata w Chinach oraz idące za tym rekordowe wyniki oglądalności. Jesteśmy dumni z osiągnięć polskiej reprezentacji i jako sponsor główny PZKosz oraz sponsor oficjalny Polskiej Ligi Koszykówki liczymy, że na fali tego sukcesu umocnimy wizerunek krajowych rozgrywek na arenie międzynarodowej. Bez wątpienia skorzystają na tym wszystkie polskie kluby występujące w Energa Basket Lidze – dodaje Piotr Dulnik.

CZYTAJ TAKŻE: Suzuki Top Team: Jeszcze większe wsparcie dla wybranych zawodników PZB

Piotr Dulnik, od wielu lat związany z branżą automotive, pracuje w Suzuki Motor Poland od 2007 roku. W swojej karierze pełnił funkcje menadżerskie najwyższego szczebla – Dyrektora Sprzedaży, Dyrektora Generalnego Sprzedaży i Marketingu, aby w listopadzie 2017 roku objąć stanowisko Prezesa Suzuki Motor Poland – jako pierwszy w historii przedstawiciel lokalnych struktur kadrowych.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Renault Megane GT line 1.3 Tce: Hot hatch czasów współczesnych

„Gdy nie ma się tego co się lubi, to trzeba lubić to co się ...

Aston Martin pokazał pierwszego crossovera

Aston Martin zapowiada nowy model. Będzie to pierwszy crossover marki, który pojawi się pod ...

Audi Online TV – bliższe poznanie auta bez wychodzenia z domu

Audi uruchomiło specjalny dodatek do konfiguratora – Audi Online TV. Marka w ten sposób ...

Pagani planuje model elektryczny. Klienci go nie chcą

Pagani, włoski producent sportowych samochodów, obchodzi 20-lecie Zondy. W 2024 roku ma pojawić się ...

Porsche + blockchain = 170 milionów dolarów

Niemiecki producent potrzebuje pieniędzy na poprawę strategii dystrybucyjnej w sieci detalicznej w Azji i ...

W lipcu poznamy wygląd i nazwę polskiego auta elektrycznego

Piotr Zaremba, prezes ElectroMobility Poland zapowiedział, że 28 lipca br. zostanie zaprezentowany prototyp pierwszego polskiego ...