Toyota Motor Poland osiągnęła najlepszy wynik sprzedaży kompaktowego vana ProAce City spośród wszystkich europejskich oddziałów marki. Podsumowując pierwszą połowę roku, gdzie sprzedaż modelu rozpoczęły się w marcu, w Polsce zarejestrowano 639 tych samochodów, co stanowi 18 proc. wszystkich egzemplarzy zarejestrowanych w Europie (Polacy stanowią około 5 proc. mieszkańców kontynentu europejskiego).

Toyota sprzedała w Polsce więcej egzemplarzy modelu Proace City niż na wszystkich największych rynkach motoryzacyjnych Europy, takich jak Niemcy, Francja, Włochy czy Hiszpania. Jest to efekt skoncentrowania polskiego oddziału na segment aut dostawczych oraz decyzji, takich jak stworzenie odrębnej sieci salonów Toyota Professional, skoncentrowanej na sprzedaży samochodów użytkowych oraz obsłudze firm.

CZYTAJ TAKŻE: Toyota Yaris Cross: Nowy pomysł na małego SUV-a

– Wciąż jesteśmy na początku drogi wprowadzania do polskiej oferty Toyoty aut dostawczych. Hitem okazał się nasz nowy model kompaktowy dla small businessu – ProAce City, ale także wyjątkowe warunki 3-letniej gwarancji PRO z limitem przebiegu do 1 mln kilometrów. Takiego dystansu z ochroną serwisową nie zaproponował dotąd nikt w tych segmentach aut użytkowych. Mogliśmy sobie na to pozwolić m.in. dzięki uruchomieniu w Polsce nowej sieci naszych stacji sprzedaży i serwisu Toyota Professional, która ma się skupić na obsłudze właśnie tej grupy aut. Chcę podziękować naszym dilerom, którzy nie bali się zaryzykować i stworzyli z nami ten pionierski na skalę europejskiej Toyoty projekt. To dzięki zespołowej pracy nawet w naznaczonym pandemią roku jesteśmy jedną z dwóch marek notujących wzrost w grupie aut dostawczych małej i średniej wielkości – powiedział Tomasz Suliga, LCV Manager Toyota Motor Poland.

Toyota ProAce City Verso.

Od 2016 roku Toyota rozbudowuje gamę samochodów dostawczych. Wtedy zadebiutowały na europejskim rynku nowe generacje modeli ProAce i ProAce Verso. W 2019 roku pojawił się ProAce City. Model ten, oferowany jest w dwóch odmianach – dostawczej furgon i osobowej Verso. Sieć wyspecjalizowanych salonów Toyota Professional, rozwijana w Polsce od 2019 roku, to pionierski projekt Toyota Motor Poland, który stanie się benchmarkiem dla wszystkich pozostałych przedstawicielstw Toyoty w Europie.

CZYTAJ TAKŻE: Toyota Corolla GR Hybrid: Toyota z lepszym układem kierowniczym od BMW

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Rekordowe wyniki Skody

Skoda kończy pierwsze półrocze 2018 roku z rekordowym wynikiem 652 700 zarejestrowanych samochodów na ...

Ile kosztuje parkowanie na polskich lotniskach

Portal turystyczny Kayak.pl przeprowadził analizę kosztu postoju na parkingach lotniskowych w Polsce. Najdrożej jest ...

75. Rajd Polski: Rosjanie najszybsi w Mikołajkach

Po niezwykle emocjonującej rywalizacji i wielu zwrotach akcji, zwycięzcami 75. edycji Rajdu Polski została ...

Po raz pierwszy w historii Ferrari wstrzymało produkcję

Po raz pierwszy w swojej historii włoskie Ferrari zdecydowało się na wstrzymanie produkcji. Na ...

Lexus ES: Z przednim napędem

Przez sześć generacji Lexus ES nie był dostępny dla europejskich klientów. Za to nr ...

Polak we władzach Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Samochodów ACEA

Europejskie Stowarzyszenie Producentów Samochodów ACEA będzie mieć nowe władze. Prestiżowe stanowisko zajmie w nich ...