Volkswagen przedłuża produkcję elektrycznego Golfa

Według doniesień niemieckich mediów Volkswagen przedłużył produkcję e-Golfa, elektrycznej wersji siódmej generacji kompaktowego bestsellera.

Publikacja: 08.04.2020 13:59

Volkswagen przedłuża produkcję elektrycznego Golfa

Foto: moto.rp.pl

Aby osiągnąć założone przez Unię Europejską cele emisji CO2 i sprostać przyjętym zamówieniom Volkswagen najwyraźniej musi kontynuować budowę E-Golfa. Niemieckie media branżowe informują o takiej opcji, powołując się na firmę wypożyczającą samochody elektryczne Nextmove, do której wyciekł wewnętrzny dokument Volkswagena. Produkcja E-Golfa miała zostać zakończona wraz z wprowadzeniem latem 2020 roku elektrycznego ID.3. Wszystko wygląda na to, że ten termin zostanie mocno przesunięty. Nie ma to mieć wpływu na datę rynkowej premiery ID.3.

CZYTAJ TAKŻE: Volkswagen eHome: Sprzedaż auta przez wideokonferencję

""

Volkswagen e-Golf.

moto.rp.pl

Według nieoficjalnych doniesień zamówienia na elektrycznego Golfa będzie można składać aż do października. W Polsce na chwilę obecną nie ma możliwości zamówienia e-Golfa. Model zniknął z cenników i oficjalnej strony marki kilka tygodni temu. Wszyscy czekają na ID.3.  Dla Volkswagena ID.3 jest w pewnym sensie początkiem nowej historii marki. Ważnym krokiem milowym. Produkcja ruszyła już w zeszłym roku z fabryce w niemieckim Zwickau.

CZYTAJ TAKŻE: Elektryczne auta na minuty zmierzą jakość powietrza w Warszawie

""

moto.rp.pl

""

Volkswagen ID.3.

moto.rp.pl

Aby osiągnąć założone przez Unię Europejską cele emisji CO2 i sprostać przyjętym zamówieniom Volkswagen najwyraźniej musi kontynuować budowę E-Golfa. Niemieckie media branżowe informują o takiej opcji, powołując się na firmę wypożyczającą samochody elektryczne Nextmove, do której wyciekł wewnętrzny dokument Volkswagena. Produkcja E-Golfa miała zostać zakończona wraz z wprowadzeniem latem 2020 roku elektrycznego ID.3. Wszystko wygląda na to, że ten termin zostanie mocno przesunięty. Nie ma to mieć wpływu na datę rynkowej premiery ID.3.

Tu i Teraz
Porażka elektromobilności. Stellantis wraca do silników diesla i benzynowych
Tu i Teraz
Ten szef koncernu motoryzacyjnego zarabia dziennie 100 tys. euro
Tu i Teraz
Volkswagen Poznań ograniczy produkcję. Nie przedłuży umów czasowych w fabryce
Tu i Teraz
Chińczycy będą produkować w Tychach elektryka. Start już w drugim kwartale 2024
Tu i Teraz
Autostrada A4 dostanie nowy, trzeci pas. Jak wygląda postęp prac?