Nowy pomysł z Kanady. Uniwersalna oś z napędem elektrycznym

Elektromobilność staje się coraz ważniejsza nie tylko dla producentów samochodowych, ale również dla poddostawców. Kanadyjska firma Magna prezentuje uniwersalne rozwiązanie napędu na prąd dla aut dostawczych i pick-upów.

Publikacja: 17.01.2021 01:50

Nowy pomysł z Kanady. Uniwersalna oś z napędem elektrycznym

Foto: moto.rp.pl

Magna to kanadyjska firma zajmująca się technologiami mobilności dla producentów samochodów. Od teraz firma chce mieć swój udział w rozwijaniu elekrtomobilności. Na tegorocznych wirtualnych targach elektroniki CES w Las Vegas dostawca motoryzacyjny zaprezentował napęd elektryczny do pick-upów, SUV-ów i samochodów dostawczych. Podstawowym elementem jest elektryczna oś tylna z pojedynczym lub podwójnym silnikiem o mocy od 163 KM do 340 KM. Oś powinna daje się łatwo zintegrować z istniejącą architekturą pojazdu. Można ją również połączyć z dodatkowym silnikiem elektrycznym na przedniej osi.

CZYTAJ TAKŻE: Znaleźć odpowiedni rozmiar. Nowy trend w elektromobilności

""

moto.rp.pl

Magna ogłosiła wcześniej utworzenie joint venture z koreańską grupą LG zajmującą się bateriami i elektroniką. Obie firmy chcą poszerzyć swoją ofertę produktów w zakresie napędów elektrycznych poprzez wspólne wykorzystanie istniejących technologii. LG wnosi doświadczenie w rozwoju samochodów elektrycznych, takich jak Chevrolet Bolt EV i Jaguar I-Pace, Magna ma doświadczenie w zakresie integracji oprogramowania i systemów. Ponadto Magna będzie budować elektrycznego SUV-a Fisker Ocean. Kontrakt na budowę tego elektryka rozpoczyna się od końca 2022 roku.

CZYTAJ TAKŻE: Przegląd elektryków z panelami słonecznymi

Magna to kanadyjska firma zajmująca się technologiami mobilności dla producentów samochodów. Od teraz firma chce mieć swój udział w rozwijaniu elekrtomobilności. Na tegorocznych wirtualnych targach elektroniki CES w Las Vegas dostawca motoryzacyjny zaprezentował napęd elektryczny do pick-upów, SUV-ów i samochodów dostawczych. Podstawowym elementem jest elektryczna oś tylna z pojedynczym lub podwójnym silnikiem o mocy od 163 KM do 340 KM. Oś powinna daje się łatwo zintegrować z istniejącą architekturą pojazdu. Można ją również połączyć z dodatkowym silnikiem elektrycznym na przedniej osi.

Na drodze
Więcej nowych dróg przed końcem roku
Materiał Promocyjny
Wykup samochodu z leasingu – co warto wiedzieć?
Na drodze
Polska stoi w korkach. Miasta mają wciąż absurdalne pomysły
Na drodze
Specjalna, bezpieczna torebka Skody
Na drodze
Suzuki wprowadza aplikację „Moje Suzuki” na smartfony
Materiał Promocyjny
Jak kupić oszczędnościowe obligacje skarbowe? Sposobów jest kilka