Istnieje dopiero od kilkunastu miesięcy, a już możemy mówić o jego sukcesie. Volvo Car Warszawa szczyci się wynikiem ponad 400 sprzedanych samochodów i setką zorganizowanych imprez o najróżniejszym charakterze.

W ostatnich latach salony samochodowe praktycznie wycofały się z centrów miast. Dealerzy potrzebowali coraz większych obiektów zdolnych pomieścić duży salon, rozbudowany serwis, pojemne parkingi. Tymczasem położony w ścisłym centrum stolicy showroom Volvo Car Warszawa to miejsce powstałe według zupełnie nowego pomysłu, idące pod prąd dotychczasowej praktyki.

 

Miejsce spotkań

Wystarczy przekroczyć próg położonego przy Marszałkowskiej 89 obiektu, by zrozumieć, że w jego przypadku trudno mówić o salonie samochodowym w znaczeniu, do którego przez lata przywykliśmy. To designerskie miejsce z gatunku określanego nazwą concept store, w którym nie liczy się li tylko sprzedaż samochodów, ale które swoim wyglądem, charakterem i ofertą dopasowuje się do zmieniających się oczekiwań klientów marek premium.

Można tu nie tylko skonfigurować i kupić wybrany model Volvo, skorzystać ze specjalnie przygotowanej oferty finansowania, poznać ofertę aut używanych, ale też zajrzeć do specjalnej strefy wirtualnej rzeczywistości i zobaczyć nowości technologiczne Volvo z dziedziny bezpieczeństwa. W firmowej kawiarni na gości czekają szwedzkie przysmaki, wyborna kawa i alkohole. Salon udostępnia także swoją przestrzeń na organizację konferencji lub imprez firmowych.

Nowe miejsce najwyraźniej polubili i warszawiacy, i stołeczne firmy. Choć od niedawna przybywa podobnych punktów, otwieranych także przez konkurencyjne dla Volvo marki, to właśnie Volvo Car Warszawa może poszczycić się rekordową skutecznością, jeśli chodzi o poziom sprzedaży – do klientów trafiło już ponad 400 nowych aut. Salon był także miejscem organizacji ponad stu eventów – w Volvo Car Warszawa odbywają się nie tylko premiery nowych modeli, organizowane są także wydarzenia kulturalne, koncerty. Niebawem w samochodowej scenerii Volvo Car Warszawa zagra zespół Xxanaxx, wystąpi także wokalista Wojciech Baranowski.

Blisko ludzi

Nowy budynek biurowy w samym centrum miasta, na rogu ulic Marszałkowskiej i Żurawiej, doskonale wpisał się w nową koncepcję. Salon jest nie tylko wygodnie położony, ale pozwala na efektowną ekspozycję samochodów. Kto miał w ostatnich miesiącach okazję spacerować tą częścią Marszałkowskiej, zwłaszcza po zmroku, z pewnością zwrócił uwagę na „wiszące” nad ulicą Volvo. To nie jest instalacja reklamowa – widoczny nad ulicą samochód rzeczywiście stoi na górnym piętrze salonu, gdzie można go dokładnie obejrzeć.

Co istotne, umieszczenie salonu w nowo wybudowanym biurowcu pozwoliło uniknąć największego problemu zakupów i spotkań w centrum miasta – kłopotu z wolnymi miejscami parkingowymi. Na gości Volvo Car Warszawa czeka parking podziemny. Kolejnym atutem jest bliskość stacji metra.

Salon Volvo Car Warszawa ma ambicje łączyć w jednym miejscu ludzi, luksusowe samochody, dobry smak i design. Wszystko wskazuje na to, że udaje mu się to z pełnym powodzeniem.

Mogą Ci się również spodobać

Apple rządzi na rynku autonomicznych samochodów

Kalifornia to dziś światowe centrum rozwoju technologii tzw. samojezdnych pojazdów. W zachodnim stanie USA ...

Toyota Corolla wakacyjnym hitem Polaków

W te wakacje Polacy opróżniają portfele nie tylko podczas urlopowych wyjazdów. Okazuje się, że ...

fot. Mat.Pras.

OC na e-rowery? Pomysł na razie do zamrażarki

W tej kadencji Parlamentu Europejskiego nie uda się uchwalić takiej dyrektywy – wynika z ...

Harley Davidson: Wszystkie nowości na rok 2020

W roku 2020 powiększona zostanie gama motocykli Harley-Davidson. Pojawią się nowe modele, nowe technologie ...

Włosi o krok od wyrzucenia z budów szybkich dróg

Pod koniec tygodnia mija ultimatum, jakie włoskim firmom Salini i Impresa Pizzarotti postawiła GDDKiA, ...

Rewolucyjna bateria amerykańskiego startupu. Większy zasięg, krótsze ładowanie

Zasięg jest piętą achillesową samochodów elektrycznych. Według amerykańskiego startupu XNRGI ma to się wkrótce ...