fot. moto.rp.pl

Czwarte wcielenie GLE upodobniło się do CLS-a i Klasy X. Ma na pokładzie najnowsze zdobycze techniki, co spodoba się najbardziej wymagającym klientom i wprawi w zakłopotanie konkurencję.

Rekordowo niski współczynnik oporu powietrza (Cw 0,29), rozstaw osi jak w Klasie S, opcjonalnie dostępne dwa fotele chowane w płaskiej podłodze bagażnika, wyświetlacz Head-up, „Hej Mercedes” czyli system MBUX, aktywne, pneumatyczne zawieszenie, innowacyjny system Active Tailback Assist – to wszysko i wiele więcej znajdziesz w nowym Mercedesie GLE.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Przetargi na szybko. GDDKiA do końca roku wyda więcej niż przez ostatnie 10 miesięcy

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) poinformowała, że do końca tego roku ogłosi ...

Wyrok Trybunału, który może zatrzymać TIR-y w Polsce

Wyrok TSUE, który ma być ogłoszony w czwartek, może zamknąć większość polskich dróg dla ...

Toyota w Polsce ma się dobrze. Kolejny rekord sprzedaży

Toyota od czterech ostatnich lat bije własne rekordy sprzedaży na polskim rynku. W 2018 ...

Dlaczego trzeba kontrolować bieżnik

Cztery kartki o formacie A4 to jedyny łącznik samochodu z nawierzchnią. Warto zatem mieć świadomość, ...

Audi A1 Citycarver: Uterenowiony z nową nazwą

Audi A1 w miejskim stylu. Nowy, nieco podniesiony i obudowany model nosi nazwę Citycarver ...

Genewa 2019 | Polestar 2: Tesla może zacząć się bać

Polestar, czyli submarka Volvo, wprowadzi w 2020 roku elektryczny model średniej. Aktualna, łatwa do ...