Porsche GT3 Touring: Dla tych, którzy chcą się mniej wyróżniać

Porsche ponownie oferuje 911 GT3 z pakietem Touring. To super sportowy samochód dla wtajemniczonych i tylko na pozór wersja dla tych co mniej szpanują.

Publikacja: 17.06.2021 08:07

Porsche GT3 Touring: Dla tych, którzy chcą się mniej wyróżniać

Foto: moto.rp.pl

Bo to jest tak, że Touring na znawcach tematu robi jeszcze większe wrażenie niż GT3 z ogromnym tylnym skrzydłem. Model pojawił się w Porsche 911 GT3 991. Egzemplarze z napisem „GT3 Touring” rozchodzą się na rynku aut używanych jak ciepłe bułki. Brak tylnego skrzydła jest najbardziej zauważalną różnicą w wyglądzie zewnętrznym w porównaniu do normalnego 911 GT3. Aby Touring miał wystarczającą siłę docisku na tylną oś, ma automatycznie wysuwany tylny spojler.

CZYTAJ TAKŻE: Pierwsza jazda | Porsche 911 GT3: Absolutny majstersztyk

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

Różnic jest jednak więcej. Touring ma srebrne listwy z anodyzowanego aluminium na wokół bocznych szyb i srebrne końcówki układu wydechowego. Wnętrze można opcjonalnie wzbogacić pokryte skórą – koło kierownicy, dźwignia zmiany biegów, pokrywa schowka na konsoli środkowej, podłokietniki w panelach drzwi i uchwyty do drzwi.

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

Napęd GT3 Touring pozostaje bez zmian. 510 KM, 470 Nm momentu obrotowego, 4 litry pojemności, 6-cyl. i brak turbodoładowania. Inżynieryjny majstersztyk, który spełnia najbardziej surowe normy spalin. Auto ma masę własną 1418 kilogramów. Najlepsze jest to, że cena Porsche 911 GT3 Touring pozostaje bez zmian – 883 000 zł.

CZYTAJ TAKŻE: Porsche Taycan Cross Turismo: Pomysł na nowy segment

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

Bo to jest tak, że Touring na znawcach tematu robi jeszcze większe wrażenie niż GT3 z ogromnym tylnym skrzydłem. Model pojawił się w Porsche 911 GT3 991. Egzemplarze z napisem „GT3 Touring” rozchodzą się na rynku aut używanych jak ciepłe bułki. Brak tylnego skrzydła jest najbardziej zauważalną różnicą w wyglądzie zewnętrznym w porównaniu do normalnego 911 GT3. Aby Touring miał wystarczającą siłę docisku na tylną oś, ma automatycznie wysuwany tylny spojler.

Parking
Naszpikowane technologiami Volkswageny na wyciągnięcie ręki w niezwykłym finansowaniu
Materiał Promocyjny
Wykup samochodu z leasingu – co warto wiedzieć?
Parking
Opel Roks-e: Tylko do miasta
Parking
Nowa Kia Sportage zaprojektowana specjalnie dla Europy
Parking
Lexus RX 450h: Suma dobrych cech
Materiał Promocyjny
Jak kupić oszczędnościowe obligacje skarbowe? Sposobów jest kilka
Parking
Chińska droga do taniej elektromobilności