Francuska grupa sprzedała 1,58 mln pojazdów, w tym 1,36 mln osobowych i 218 tys. lekkich furgonetek. Peugeot osiągnął poprawę o 15,03 proc., natomiast Citroen zanotował sodek o 12,35, a DS o 46,31 proc.

W regionie Afryki i Bliskiego Wschodu sprzedaż skoczyła trzykrotnie (+217,93 proc) dzięki rynkowi irańskiemu. W innych regionach sprzedaż zmalała o 11 proc., a w Chinach i w Azji Płd.-Wsch., gdzie PSA przystąpił do rozległej restrukturyzacji oferty handlowej zwłaszcza w Chinach, na bardzo konkurencyjnym rynku, nastąpiło załamanie o 48,61 proc.

W ciągu ostatnich 2 lat sprzedaż PSA w Chinach i Azji Płd.-Wsch. zmalała niemal 2,5-krotnie, ale jest już bliski koniec tendencji spadkowej. — W II kwartale z jednej strony i w drugim półroczu z drugiej tendencja w Chianch powinna ulec poprawie wobec tego, co stwierdzałem 6-8 miesięcy temu — stwierdził szef marki Peugeot, Jean-Philippe Imparato.

W Europie sprzedaż grupy zmalała o 1,87 proc., z kolei rejestracje nowych pojazdów zwiększyły się o 4 proc. To wynik wcześniejszych dostaw z zapasów zgromadzonych z okazji premier kolejnych modeli, np. SUV Peugeota 3008 czy nowej wersji Citroena C3. Sprzedaż Peugeota zmalała o 0,24 proc., ale rejestracje zwiększyły się o 6 proc. Citroen miał najlepsze półrocze w Europie od 6 lat osiągając wzrost rejestracji o 5,6 proc., za to w sprzedaży panował zastój (-0,01, proc.)